Aşk romanları seviyor, okuyorum sadece.
19 yaşındayım ve yeni başladım, Kürk Mantolu Madonna'dan sonra başladı.
Okuduklarım;
Kürk Mantolu Madonna,
Aşk-ı Memnu,
Dudaktan Kalbe.
Öneri varsa alabilirim bu tarzlar da, kitap bilgim biraz kıttır.
Aşk romanları seviyor, okuyorum sadece.
19 yaşındayım ve yeni başladım, Kürk Mantolu Madonna'dan sonra başladı.
Okuduklarım;
Kürk Mantolu Madonna,
Aşk-ı Memnu,
Dudaktan Kalbe.
Öneri varsa alabilirim bu tarzlar da, kitap bilgim biraz kıttır.
Herkesin okumaktan keyif aldığı bir tür vardır. Seninki de bu tarz belli ki bunda bir problem yok. Ama okuma alanını ne kadar genişletirsen sana katkısı da o kadar artar. Her türden oku, tek bir türle kısıtlama kendini.
Henüz sürekli ve düzenli olarak okumuyorsun. Ayrıca sadece 3 tane kitap okumuşsun. Sadece bu okuduğun 3 kitap üzerinden senin hakkında yorum yapmam doğru olmaz
Bir insanın cehaletini veya kültür seviyesini okuduğu birkaç kitap belirlemez diye düşünüyorum. Kitap okumaya bir yerden başlamalısın ve sen de bu kitaplarla başlamayı düşünüyorsun. Ayrıca bunlar kötü kitaplar değil artık kitap konusunda kültleşmiş kitaplar sayılabilir. Özellikle kürk mantolu Madonna ve aşk-ı memnu. tebrik ederim bir yandan bu kitaplarla kitap okumaya başladığın için
Kitap okumayı sevdikten sonra eminim farklı türde kitaplarda okuyacaksın, çok daha kültürlü bilgili biri olacaksın
Cevap
3Cevap
Dizi veya film izlemekten pek farkı yok aslında ama bende dizi film sevmiyorum ve böyle roman okuyorum. Daha çok sarıyor
İstediğini okuyabilirsin, kitap okuma alışkanlığı kazanmak için istediğin tarz romanları okuyarak başlamak en mantıklısı.
Hayır tabiki ne ilgisi var. kim neyi seviyorsa onu yapsin
Alakası yok zevkler ve renkler tartışılamaz
hiç okumayanlar var ne saçma soru bu
Alakası bile yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?