Çok duygulandım.. Allah iyi insanlardan razı olsun gerçekten. Dün biz onlara bugün onlar bize yardım ediyor. Bu çizimi de Güney Koreli bir ressam yaptı

Çok duygulandım.. Allah iyi insanlardan razı olsun gerçekten. Dün biz onlara bugün onlar bize yardım ediyor. Bu çizimi de Güney Koreli bir ressam yaptı

Oldukça güzel bir cisim bence. çünkü bize edilen yardımı unutmayız aynı şekilde aynı hassasiyeti diğer ülkelerden de beklemek bence çok iyi bir şey özellikle zor zamanlarda böyle yardımlar görmek güzel. kaç ülke yardım etti bilmiyorum ama gerçekten bir çok ülkenin yardıma geldiğini görmüştüm paylaşımlarda. bu yüzden de insanlığın bitmemesi adına bence umutlandırıcı bir şey.
Umarım daha çok kişi yardım etmeye gelir ve dünyada yaşanan felaketler biraz da olsa insanları birleştirebilir. özellikle savaş ve yıkım olduğu bir dünyada birlik olmak önemlidir ve zordur. bu yüzden de ırk ayırt etmeden yardım yapmalıyız.
Aslına bakılırsa Türkiye ye yardıma gelmeyen kimse kalmadı. Afganistanda bile o yoklukta üç kuruş göndermeye çalışmışlar. Bu bile birşeydir. Tayvandan bile gelenler var. Sudanda bile ellerinden sadece dua etmek gelenler dua ediyor. Benim gibi sert birisi bile duygulandı
Mantıklı bir çizim. Yardımsever ve dost görünen makul bir paylaşım. Minnettarlık içerdiği kadar tehdit de içeriyor bence. Atara atar, takibe takip kafası hakim anlaşılan. Duygusala bağlamayı hiç sevmem. İnsanlar bilsinler ki zor zamanlarda yardımcı olan herkesin de kafasında binlerce tilki dönebilir ve biri bize yardım etti diye güvenilir dostumuz olamaz. Zor zamanda herkes yardım eder. Mühim olan mutlu zamanda kimler gerçekten mutlu oluyor? Asıl dost onlardır.
Güzel buldum çizimi. Ama bir haber duydum. Doğruysa koreliler de gözümden düşer. Biz türk binasına girmeyiz diyip enkazları olduğu gibi bırakmışlar. Be adam türklerin ülkesine giriyorsun, binasına mı giremiyorsun ⑉
Cevap
36Cevap
Irk ayırımı yapmadan, insanlık görevimizi yapmamız en güzel cevaptır. İyilik her zaman kazanır..🙏🏻
Koreliler ve Japonlar Türk asıllı kuzenlerimizdir , akranlarımızdır . Altay Türkleri bir gün Tek Allaha inanıp gücümüze güç katacaklar. Allah bize de , onlara da hidayet versin amin.
Ali İmran 118
Dünyanın en zikko ideolojisi olan Türk islamcılığın, şu olayda bile kendi propagandasını yapması ne uyuz bir şey ya
İnşallah ya Rabbim türkü muzaffer kılacak elbet birgün... içtenlikle inanıyorum umarım görmek bizlerede nasip olur...
@Ragnar_Lodbrok senin de gelip burada böyle konuşman ne uyuz bir şey ya..
@Türkündişikurdu Sizin aklınızla Türkten olsa olsa Afganistan olur. Geçiniz bu boş beleş İslamcı zırvalarını. Ya numara yapmayı bırakıp biz arapçıyız diyin ya da adam gibi Türkçü olun
@Ragnar_Lodbrok Adımız müslüman soyadımız türk var mı bir diyeceğin? Sen önce edep öğrende gel
@Türkündişikurdu Zittir len, edebi bu milleti Suriyeleştirmeye çalışanlardan öğrencek değiliz
@Ragnar_Lodbrok edepsizliği marifet sanan edepliyi aptal sanır
@Türkündişikurdu Edep sizin gibilere insan gibi davranmamayı gerektiriyor maalesef
@Ragnar_Lodbrok edep kim ne olursa olsun din, ırk, cinsiyet ayırt etmemeyi gerektirir gerçi benimki de akıl işte haklısın edebi bilmeyene edep öğretmeye çalışıyorum neyse asıl edeplilier edepsizlere katlanmayı bilenlerdir...
@Türkündişikurdu Öyle bir şey yok, Türk kimliğine düşman tiplere anca hakaret edilir, zittir git!
@Ragnar_Lodbrok Edebim el vermez edepsizlik edene, susmak en güzel cevap edebi elden gidene! Susuyorum artık çünkü canım artık @ptallarla tartışmak istemiyor...
@Türkündişikurdu Türk İslamcı olduğun için koşulsuz olarak mal olan sensin
@Ragnar_Lodbrok 🤣🤣🤣🤣🤣 sana sadece gülüyorum ayrıca ne yaparsın? türk ve müslümanım... Sana bir şey diyimmi Allah seni de güldürsün..🤣🤣🤣
Bir gün japonlarla birlikte olduğumuzu görmeden ölmek istemem😅
Bunun canlisini görmüştüm GÖLCÜK depreminde.
Gözlerim doldu şu an.
Güzel ve Koca yürekli insanlar.
Keşke şu Korelilerle sınırdaş olsak ya da Japonya ile valla on numara insanlar hain Suriyelilerden yüz bin kat daha iyiler
Araplar nerd. Türkiye den arsa almaya geldi mi çekirge sürüsü gbi ususurler zor anımız da hamiler tüm dünya bize yardım ederken nerdeler
Bu çizim gözümden yaşlar akmasına neden oldu... Var olsunlar. Dini, dili, ırkı kim olursa olsun... Çocuklar hep sağ olsun... 🥺
Tüm dünyaya bize yanımızda oldukları için teşekkür ediyoruz ve çizim de beni çok duygulandırdı 🌸
Bizim sığırlar da hala bir şeyleri siyasete bağlasın dursun. Adam ne güzel çizmiş, harika bence.
Duygulandim aglayacaktim oldukca güzel , etkilendim valla
Yardımlaşmak kadar güzeli var mı...
İşte insanlık örneği...
"iyilik insanlık sanatıdır"...
Canlarım benim. ❤️Boyle insanlar olmasa ne boş olur dünya.
Kore Savaşı'na babamızın hayrına yardım etmedik. NATO'ya üye olabilmek için yaptık.
Çok güzel olmuş ben derinhayel hesabım kapandı bu yeni hesabim
Ali İmran 118 ey iman edenler kendi din kardeşleriniz dışındakilerle dost edinmeyiniz
İslam ayrım yapmaz peygamber efendimiz bile inanan inanmayan herkese yardımcı olmuş ayrıştırmaya gerek yok insanları
Ben demiyorum ayet diyor
Başımıza ne geldiyse o din kardeşlerinizden geldi bu vakte kadar
Şu saçma sapan şeylere tapunmayı bırakın artık
Ne yorum yapmış bu nefer müsfettesi. Daha önce it e monte etmişim ki beni engellemiş göremiyorum yorumunu
Çok duygulandım. :((
Ne alakası var. Bizm bir sürü askerimiz öldü orada. Kore bize borcunu biraz zor öder.
Asyalılar çok yardımsever. Güney Kore kardeş ülkemiz 👌
Türkiye'ye yardım etmeyen bir suriye var bdbdh
Çok güzel duygulandım.
Azerbaycan ve Güney Kore gerçekten kardeş ülkeler
Bu karikatürü gördüm, çok duygulandım🌸
çok güzel bir çizim olmuş ❤
Tek kelime ile mükemmel.
Biz karşılıksız yaptık gene yaparız tutumunuz ne güzel Koreli kardeşim
Çok duygusal bir tablo gerçekten 😓
Tarih tekerrür ediyor.
Çok anlamli 💜
Güzel olmuş. İyi o nsanlar hala var
Çok duygulandırdı:(
Çok güzel helal olsun
Boşuna sevmiyorum Güney Kore ve Japonları
Bu ressamın çizimleri çok güzel...
Duygulandırıcı bir resim.
Duygulandırıcı cidden
En fedakar ülkelerden biri❤️
Duygulanmamak elde değil
arap kardeşleriniz nerde lan !
Onlar anca ev arsa almaya gelir
içimi ısıttı tebrik edilesi
Çok güzel bir çizim ❤️Bu işler böyle ya işte
Allah razı olsun yardım eden herkesten
Çok güsel🥺🥺❤
Çok güzel çizmiş ya
Çok güzel
Çok güzel çizim
Kore iyi Bi dosttur
Çok anlamlı anlayana
Vefa duygusu güzel yansımış
🙏❤️çok anlamlı.
Çok anlamlı olmuş 👍
Çok güzel
Anlamlı güzel.
Yumuşacık oldum♥️🥺
Çok güzel resimm
Çok güzell🥰🥰
Güzel paylaşım
Allah razı olsun.
Dost kötü günde beli olur
Çok güzel olmuş
Çok güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?