Çizim becerim çok üst düzey değil ama kendimce zevkle çizmeye çalışıyorum, güzel sanatlara kabul edilir miyim?

Daha çok habi olarak yapıyorum ama düşünmüyorum değil aşırı güzel cizemiyorum tekniğim yok hiç eğitim almadım sadece kendi kendime çiziyorum ve çok seviyorum güzel sanatlarw kabul alir miyim?
Çizim becerim çok üst düzey değil ama kendimce zevkle çizmeye çalışıyorum, güzel sanatlara kabul edilir miyim?
Cevapla