Ben kitap okuyorum artistliği ve kitap edebiyatı artık baymadı mı?

Beni baydi. Yil olmus 2022 hala kitap okumakla ovunenler var. Ne kadar cok kitap okursam o kadar havali oluyorum diye dusunuyorlar. KITAP OKUMUS OLMAK ICIN KITAP OKUNMAZ. Biktim artik okudugu kitabi stroye atan hatta ve hatta direkt gonderi olarak paylasan insanlar var. Kadinin 900 tane gonderisi var %90 i kitap kapagi resmi bunedir yaa? Tamam yahu en entelektuel en zeki sizsiniz tamam. Kitap okumak bir insani adam yapar mi sizce? Bencw yapmaz.. Kitap ovuculukten biktim. Kitaplara tapiyorlar resmen. Abarttiniz artik. Ben sahsen bilgimi artirmak istersem kitap okumak yerine belgesel izlerim veya internetten arastirma yaparim. Internet ve bilgi cagindayiz. Kitap tapiciligi nedir ya?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Ben kitap okuyorum artistliği ve kitap edebiyatı artık baymadı mı?
Ben kitap okuyorum artistliği ve kitap edebiyatı artık baymadı mı?
Cevapla