Her devlet bu eserleri müzelerde sergileseydi, insanoğlu kültürel olarak daha da gelişmez miydi? Bazilari da kaçakçılık yaparak elde ediyorlar. Bunlari koleksiyon yapip çeyizlerine mi saklıyorlar anlamıyorum. Zaten bu eserlerin eski sahiplerinin lanetini de taşıdıkları düşünülürse evde tutmak akıl kârı değil.
Tarihi eserlerin müzelerde sergilenmek yerine, müzayedelerde zengin bebelerine satılması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Ana Sayfa > Kültür & Sanat > Sorular > Tarihi eserlerin müzelerde sergilenmek yerine, müzayedelerde zengin bebelerine satılması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
para için sadece, gereksiz
Para ve şöhret için insanoğlunun yapamayacağı şey yoktur.
Aşırı gereksiz bir şey tarihi eserler parayla satın alınmamalı müzede sergilenmeleri daha iyi.
Tüm tarihi eserler satılmali zenginlere.