Tarihi eserlerin müzelerde sergilenmek yerine, müzayedelerde zengin bebelerine satılması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Her devlet bu eserleri müzelerde sergileseydi, insanoğlu kültürel olarak daha da gelişmez miydi? Bazilari da kaçakçılık yaparak elde ediyorlar. Bunlari koleksiyon yapip çeyizlerine mi saklıyorlar anlamıyorum. Zaten bu eserlerin eski sahiplerinin lanetini de taşıdıkları düşünülürse evde tutmak akıl kârı değil.
Tarihi eserlerin müzelerde sergilenmek yerine, müzayedelerde zengin bebelerine satılması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Tarihi eserlerin müzelerde sergilenmek yerine, müzayedelerde zengin bebelerine satılması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla