Anıtkabir'i masraf olarak görenler hakkında neler düşünyorsunuz?

Anıtkabir'i masraf olarak görenler hakkında neler düşünyorsunuz?
1100 odalı Ultra Lüks Kaçak Sarayın masraflarına ses çıkarmayanlar Anıtkabir'i israf olarak görüyor.
Haklılar çünkü;
Haksızlar çünkü;
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Anıtkabir'i masraf olarak görenler hakkında neler düşünyorsunuz?
Cevapla