Kadınlar bir enstrüman olsaydı hangisi olurdu ve neden olurdu?

Keman. Zor ama güzel. Arşenin her bir teline özenle değmesi gerekir ve bu oldukça zordur. Kadınların da her bir duygusuna dokunmak ve kadınları anlamak zordur... Ama anladıktan sonra, kulağını tırmalamayan o kusursuz müziğin âhenkine ulaşır gibi olacaksınız.

Kadınlar bir enstrüman olsaydı hangisi olurdu ve neden olurdu?

Bir de şu görsel sanatlara bakın! 😍

Kadınlar bir enstrüman olsaydı hangisi olurdu ve neden olurdu?
Kadınlar bir enstrüman olsaydı hangisi olurdu ve neden olurdu?
Cevapla