Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru 👍

Ne yazdığınızda çizdiginize dikkat edin altta saksafon falan diyen var unutmayınki sizin anneniz bacınızda bir "kadın"
Cevabım ise "keman"
O arkadaş eksiyi yedi zaten merak etme onun vize haftası var kazanamadımi o dediğini ona caldiracaklar haberi yok
Cevap
8Cevap
Keman olurdu çalınmayı bilmediği zaman kulak tırmalayan o ses çalınmayı bilindiği zaman şah eser oluyor
Masturbasyon diye okudum
😂😂🙈🙈
Kesinlikle keman hahaksn
Darbuka olurdu vurdukça ses çıkartırdı
Vurmaya gerek yok ki durduk yere çalıyorlar susmak bilmiyorlar.
Hahaha doğru valla
Dabruka davul
Piyano
"Ney"olurdu çünkü ne olduklarını hala çözemedik.
Bozuk plak...
Piyano
Piyano veya keman
Piyano
Saksafon bence.
Davul
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar