@Turgut Yasalar ❤️ yazarımıza çok teşekkür ederim. Emin olun ki kitaplığımın en güzide yerinde duracak @KürkMantoluHayri özellikle sana rehberim benim ❤️ @KızlarSoruyor ekibine de bir teşekkürü borç bilirim.
Öncelikle böylesine mükemmel bir hediye için çok teşekkür ederim. Ya gerçekten de kitaplar dünyanın en güzel şeyi, en güzel hediyesi değil mi?
Evet vardı ama şu an yoklar. En büyük hatam kitaplarımı okuduktan sonra ve isteyen olunca vermem veya hediye etmem oldu. Oysa büyük bir kitaplığım olabilirdi.