Kitap okumadığınızda eksikliğini hisseder misiniz?
Yoksa varlığı yokluğu bir mi sizin için?
Yoksa varlığı yokluğu bir mi sizin için?


Çok erken yaşlarda dünya klasiklerinin çoğunu bitiren biri olmama rağmen dijitalleşmeyle birlikte motivasyonum düştü diyebilirim. Artık elinize bir kitap alıp okumak daha büyük bir mukavemet gerektiriyor.
Kitap okumak alışkanlığım
Kütüphanemi büyütmek hobim
Her yeri kitap aldığımda mutlu olur, bitirdiğimde kendim için iyi bir şey yaptığımı hatırlarım
Cevap
19Cevap
Hissetmiyorum
Merhabalar
Kitap okumadan bir günüm geçse heralde eksikliğini çok hissederim. Ben kitaplarda yaşamayı çok seven biriyim düşünmesi bile kötü
Bayadır adam gibi kitap okuyamıyorum sinirlerime dokunuyor calısmakta istiyorum acaba sorun telefon mu
Hissediyorum en az 1 sayfa da olsa okumak lazım günde
Kitaplarım geliyor yolda. Okurum seviyorum ama öyle eksiklik hissedecek kadar değil.
kitap okurken dünyadan kopuyorum
başka bir evrene giriyorum
eksiklği çok...
Kesinlikle okumadığım zaman kendimde bir eksik hissediyorum..
Hissediyorum tabi ki, şu an reading slumptayım mesela. :/
Seni kitap okuyan insanlarla tanıştıracağım.
"Hayat, ancak böyle insanlarla bir araya geliyorsan yaşanmaya değer olur."
Diyorum ve çekiliyorum.
Kitap okumadığım zaman kendimi gerilemiş hissederim çok şey kaybettiğini düşünürüm
Evet hissederim. Son zamanlarda kitap okumayı alışkanlık haline getirmeye çalışıyorum
Hayatta hiç bir tecrübe si olmayan denyo nın birinin yazdogı kitabı okuyun ca ermiş mi olunuyor
Görüşlere baktım maşallah herkes hilmi Ziya ülken 🤔
Hemde nasıl mutlaka her gün zaman ayırmaya özen gösteriyorum
Fazlasıyla hissediyorum. Ama şöyle de var kitap okumayı bir süreliğine bırakınca üzerine bir üşengeçlik geliyor. İşim var vs gibi.
Kitap okudumda eksikliği bazende hisediyorum ve ağlıyorum 😞
İçinde teknik bilgi olmayan kitaplar olmasa da olur.
Kitap okurum, uzun süre okumayınca eksikliğini hissettiğim oluyor
Kitap okumak kendinle vakit geçirmek için en ideal yöntemlerden birisidir. Uzun süre hatta 1 gün bile uzak kalsam bir boşluk hissederim
Kesinlikle hissederim.
Yolculuğa vesaire çıkarken bir kitap yerine üç tane alırım yedekte bulunsun:))
Yemek yemek gibi bir sey benim icin.
Kitap okumadan yaşanılır mı? Sanmam.
Çok eksik hissederim
Hissederim ya kitap olmadan hayat olur mu
Hissediyorum
Olsada olur olmasada olur
Evett
Eskiden hissederdim, şimdi hissetmiyorum
Hissederdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?