AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
72Cevap
Film izlerim
Benim kuşum öldü 😭 hiç bir şey istemiyorum
Allah Rahmet Eylesin..❤
Çok üzüldüm
Allah rahmet eylesin
Teşekkür ederim
Takmamaya devamke hayatı bu kadar ciddiye alma gerektiği yerde soruları boş bırak zaman kalırsa geriye döneerim diyorsan ömür geçiyor maalesef yanlış cevaapp
Eşinizin dostumuzun özel günlerini kutladık bitirdik Bir gezegenin özel günü kaldı o da eksik olur versin. Sanki her kuşu diktim bi leylek ksldı ya
Ahhh ekinoks oldugunu unutmusumm
Hayat iste neler getiriyor bilemiyoruz günlerin farkinda degilim😐
Tam olarak böyle değerlendiriyorum😂
Yarısını uyuyarak geçirdim bile ejemmsms
Diğer yarısını hayatımla ilgili karar alarak gecirecegim
Sıradan birgün daha.
Kadıköy'e gideceğim yine. Eve dönerken balık alacağım. Arkadaşlarla mangal mangal yakmayı düşünüyoruz.
Bizim için her gün ekinoks. Eşine-sevgilisine iyi olan insan için sevgililer günü, doğum günü, kadınlar günü ya da ekinoks farketmez ablam 😅
Grip olduğum için tek yapabildiğim aktivide evin içinde vakit geçirmek bolca bitki çayı çorba içeceğim. Kendimi toplamaya çalışacağım
Böyle bir şeyden haberim yok :D cuma günü işte her şey birbirine karışsın. Dinlenmece sonra eğlenmece
Diyiyorum balığa gideyim bakarsınız balıklarda zamanın şaşırı ve bende yakalarım🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😆😆😆
Zavallı Balıklar 🧐🥺
Zaten balık tutamıyorum sadece onları besliyorum, zavallı olan benim aslında 🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂
Haaaa iyi o zaman 🧐🥺😄tutma besle
Zaten bir türlü tutamıyorumki🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😆😆😆😆
Satın al 😄😄😄
Satın almak sorun değil, balığı yakalarken o heyecanı o vurduğu hissi duymak başlı başına ayrı bir heyecan.
Aaaaa zavallı balıklar 🐟🎏🐟🧐🥺🥺bir yerleri acır
Eee olacak o kadar ne yaparsın, ineği keserkende kuzuyu keserkende bir yerleri hem acıyor hem kanıyor bizde buna rağmen yiyiyoruz değilmi?
Ben bakmıyorum kesilirken 😅 kulaklarımı kapatıyorum sesi duymayayım diye
Ama etimi yiyorsunuz değilmi? kasaptan alsanızda aynı veya balığı satanlarda balığı tutarken bir yerleri acımıyormudur?
Ama ben duymuyorum ya da görmüyorum o yüzden alırken bir şey hissetmem
Ama nasıl olduğunu biliyorsunuz değilmi?
Heee biliyorum tabii
Sanıyorum bu sitede yenisiniz?
Hesabı yeni açtım neden ki
Hemen cevap veriyorsunuz ya ondan.
Pek anlamadım ama neyse
Yani hemen cevap yazıyorsunuz emek istedim.
Okuldan geldim sıkıldım buraya bakıyorum ondan 😅😅
Ne okuyorsunuz peki? lise mi ikiyıllık mı yüksek okul mu?
Normal 4 yıllık üniversite
Allah zihin açıklığı versin inşallah, ne bölümü peki?
Umarım sevdiğiniz bir bölümdür.
Tarih ama bilmiyorum yeni başladım aslında neyi sevip neyi sevmediğimi pek bilmiyorum bende deneyimleyerek bulmaya çalışıyorum
Aslında benlik bir bölümde ama gelin görünki ben okumadım, umarım sizi sıkmıyordur?
Yeni başladım bu hafta tanışma falan yaptık ondan bilmiyorum ileri de ne olur
Umarım seversiniz yoksa başarı olmaz.
Bakalım 😅 seversem devam ederim akademisyen falan olurum
Başarılar o zaman.
Teşekkür ederim 😅 umarım başarılı olurum
Nasıl bir değerlendirme olmalı ki gece gündüz eşit olunca? Coğrafyacılara fatiha okurum artık.
Bilmiyordum, unutmuştum.
Evde, eşimle pinekliyerek geçiriyoruz. 🙄
Gökyüzünü gözetliyorum bakalım gece ve gündüz cidden eşit miymiş diye
Bütün ozel gunleri ve zamanlari mal gibi oturup izlemekten sıkıldım duzelicez ins ilerde baba
Bu gun çalıştım yogun bi is günüydü sanırım dinlenincem artık
Unutmuşum ekinoks olduğunu. Benim için 21 Mart 'ta 23 Eylül'de yoğun geçiyor. Yoğun geçirdim.
Annem hasta, her günüm onunla ilgilenerek geçiyor bir fark olmayacak
Geçmiş olsun Allah şifalar versin
Gündüz işler güçler gece demlenerek geçireceğim.. Keyifli günler.
Her zaman ki gibi benim için sıradan bir gün
Her zamanki gibi sıradan bi gün olarak geciricem değişiklik gerektirecek bi gün değil klasik
İnanılmaz heyecanlıyım. O kadar çok seçenek var ki hangisini yapacağıma bir türlü karar veremiyorum
Her zamanki ki gibi işte akşamı bekliyerek..
Bu gece uyku yok desenize zaten hafta sonları sıkıyor beni
Merhbalar.
Hava bugün güzel bir çadır kurmayı düşünüyorum
Maalesef özel sektörde çalışanlar için hiç bir değişiklik olmayacak. Rutin çalışmaya devam 😑
Normalde bir planım yoktu ama madem sen söyledin içeyim bari akşam
Resmi tatil olması lazım çünkü gece gündüz eşit 😴🥲
akşam mum ışığında ekinoks gününü değerlendirmek adına...
şaka şaka çalışıyoruz işte :)
Terazi burcu döneminin başlangıç günü ayrıca. Teraziler adaletli özelliğini bugünün ekinoksundan almıştır
Bana eşlik etmek isteyen varsa, bugünü beraber değerlendirebiliriz🧐
Kabul
😉😉
Kim hayır diyebilir ki 🤨
Sen söyleyene kadar farkında değildim. Her hangi bir planım yok standart bir gün olacak bu günde
Sınavımda çıkan soruları Allah izin verirse çözeceğim
Diğer sıradan günlerden farkli birsey yapilabilir mesela aile ile disarida yemek
Hayat devam ediyor diyerekten gündüzü kendimle geceyi uyuyarak. 😁
O yastiktan kafami kaldirdim dedim dogdu gunesim tik elimi yuzumu yikadim dedim tamam hazirim ve sonra işe calismaya 😄
Cok kotu hasta oldum yaticam boyle gunun allah belasini versin
Uyuyarak geçireceğim. Zaten çok uykum var. Bir an önce akşam olsa da eve gitsem.
Tamamen aklımdan çıkmış hatırlattığınız için teşekkürler!
Bu döngü bende bir değişime sebep olmuyor. Günlük rutin çalışmaya devam.
İş görüşmesine gittim bu gün
Normal bir gün olarak geçecek
Çay içeceğim.
Hüpüsss...
cut.
Evde yatarak 🙁
Eşit şekilde değerlendiricem
Öyle miymiş evdeydim ya
Normal bir günmüş gibi değerlendiriyorum
Hayat bana hep ekinoks :)
Sevdiceğimle değerlendireceğim
her zamanki gibi yatarak
Aynı rutinlikte geçer bugün de
Her zamankinden farkı yok
çalışıyorum işte napim 24 Eylül doğum günü sadece
Evden işe işten eve şeklinde değerlendireceğim😁
Hmm sanırım uyuyarak, yan gelip yatarak.
Beni aldatan kadınlara beddua ederek...
Zaman su gibi akıp diyiyii
Kesinlikle farketmiuoruz hic
Gece de gunduzde yalniziz ne onemi var
Cografya çalısarak ksskkdo