Amerikan filmlerinde 24:00 dan sonraki saatlerde hep iyi sabahlar ya da sabahın 2 sinde arıyorsun gibi cümleler duyduk.
Hangisi doğru bizmi yanlıyoruz yoksa onlarmı?
Amerikan filmlerinde 24:00 dan sonraki saatlerde hep iyi sabahlar ya da sabahın 2 sinde arıyorsun gibi cümleler duyduk.
Hangisi doğru bizmi yanlıyoruz yoksa onlarmı?
Gecedir onlar belki ironi olarak söylemişlerdir ciddiselerde laf gelimi denilebilir ama gece yarısı oluyor güneş doğduğunda sabah sayılır belki sabaha yaklaştığı için diyorsa olabilirler bilemem
Hem gecedir diyorsun sonunda bilemem diyorsun hangisi?
Cevap
4Cevap
Bizde tan yeri ağırdığında gece biter
Biz derken siz kimsiniz? Ayrıca tan yeri ağırdığında neden gece bitiyor?
Gece
Neden gecedir?
gece
Neden gecedir?
Gece
04 de kadar gece
04.01 sabah ozaman neden o saat?
Sabah sanki
Sanki 🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?