Enstrüman çalabilen insanları izlerken "keşke bende böyle yetenekli olabilseydim" dediğiniz oluyor mu? 


Güzel çalan birini gördüğümüzde elbette imreniriz. Bir müzik eğitimim yok ama müzik kulağım var. Kendi kendime saz çalabiliyorum.
Evet imreniyorum
Çalış senin de olur hanımefendi
Tamam 😂
Cevap
5Cevap
Hayır ama çalmak isterdim
bende çalıyodum ama bırakınca imrendim keşke bırakmasaydım diye şimdi vakit bulup geri başlayabilir miyim diye düşünüyorum
Hayranlıkla bakabilirim.
Evet Serdar Ortaç Mesafe piyano 🎹
Niye imrenim ki istersem bende çalarım
İmrenmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar