Mesela gitar çalıp şarkı söyleyen bir kız kulağa hoş gelmiyor mu?


Kesinlikle
Piyano çalıyorum iki sene sonra falan çelloya başlamak istiyorum insana farklılık katıyo ruhunu çekicileştiriyo aurasını yükseltiye enerjisini değiştiriyo müthiş bir şey ya erkeklere de bateri çok yakışıyo bence ayrıca şarkı söylemek de oldukçs çekici
Özellikle piyano
Sen birşey çalıyor musun
Aferin sana 😂
Bende yok flüt sayılıyor mu😂😂
Olmaz mi repertuarım da mevcut
Ashdns
Tecrubem var kız tavlamak için hariç insanın ruhunu sağıltıyor ama kız tavkamak hariç diyorum dikkat !😑
şu resimdeki kıçı açık kız gibiyse hiç hoş değil. ama müzik aleti çalan insanlar özeldir bence.
Cevap
10Cevap
Piyano çalışıyom evde var kursa da gitttim okul da da çalıyom djsjns
Herkes gitar çalıyor. Ben çello ve kontrabas çalan kadınlara bayılıyorum.
Evet.
Tamam
ileride gitar çalmayı da öğrenirsem tam olacak bence güzel aynı şey karşı taraf için de geçerli
:D düet
Hiç bir yeteneğim yok çok mutluyum çekici olmasam da 😂
Sanatla ilgilenen insanı severim ben. Ruhu naif olur o insanın.
kendi çapımda müzisyenim diyebilirim ama benim farkım enstruman olmayan şeyleri ensturuman olarak kullanmam
nescafeyle ritim tutmayı çok seviyorum onun dışında çevremdeki herhangi bişeyle de ritim tutabilirim bazıları bardak kullanıyo mesela görmüssündür belki
Güzel bir şey ama çekici olmayan birine çekicilik katmaz.
Ses varsa daha başka tabii..
o konuda becerım yok o yuzden cevap veremıyecegım :D
Bilmiyorum bana soytarica geliyo. Belki koyluce dusunuyorum ahcvjxjcbcb
Resim çizen kız çekiciliği kimsede yok bence :D
Hayır :D
4 yıldır gitar çalıyorum elektro/ klasik/ akustik ama yetmiyor bateri öğrenmek istiyorum
başarabilirim diye düşünüyorum çünkü gitar çalan biri ritimi algılama konusunda iyidir bateri içinde bu gerekli zaten
birde nerden özel ders alabilirim ya da kurs bunu bilmiyorum hiç
Öylemiymiş 😎
keman çalıyorum kimse dimedi belee ilginc
nasil caldigimami bagli müthüs calarim canım kendim ksye bir resital duzenlicem bigun
tisikkir idirim senin çekiciliğin :(
evet benimde hoşuma gidiyor
Bana da bateri çalan bir erkek çok cekici gelir😌
Ah ah yapamadık işte.
Öylemiymiş hiçde değil
Sesi güzel ınsanlar çok çekici bence
Düşünüyorum 🙇♀️
Evet düşündüm
Sesin güzelmiş bu kadar 😂
kesinlikle..
Öyleler
piyano daha çekici
Hayır bence alakası yok
yeteneklilerse evet
evet baya karizmatik
Cok degil
darbuka daha güzel
değil
hayır
normal insan yani
cekiciler
Evet öyleler.
Degiliz.
Ben çalıyorum
Fark etmez bence
boş boş insanlar
kes sesini ergen..
:'(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar