Kültür bakanı : "Hedefimiz, festivalleri herkese ulaştırmak" dedi. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından bu yıl İstanbul, Ankara , Diyarbakır, Çanakkale ve Konya’da düzenlenecek festivallere ilişkin Atatürk Kültür Merkezi’nde (AKM) basın bilgilendirildi.

Bakan Ersoy, şöyle konuştu: “Dünyada bu kadar geniş çapta, kültür ve sanat etkinlikleri gerçekleştiren ender ülkelerden biriyiz. Hedefimiz, festivallerimizi herkese ulaşacak şekilde yaygınlaştırmak. Bu hedefimiz, 2023 turizm stratejilerimizle de örtüşüyor çünkü turizmde de hedefimiz, bu yıl olduğu gibi giderek artan sayılara ve kaliteye ulaşmak.”

Kültür bakanı : Hedefimiz, festivalleri herkese ulaştırmak dedi. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Kültür bakanı : "Hedefimiz, festivalleri herkese ulaştırmak" dedi. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla