Malum havaların ısınmasıyla festival mevsimi de yaklaştı. Çeşitli türde yapılan festivaller, içerikleri ile insanı cezbetmeye yetiyor.

Peki, siz festival kültürünü hakkında nasıl buluyorsunuz?
Malum havaların ısınmasıyla festival mevsimi de yaklaştı. Çeşitli türde yapılan festivaller, içerikleri ile insanı cezbetmeye yetiyor.

Peki, siz festival kültürünü hakkında nasıl buluyorsunuz?
Bence festival güzel birşeyi eğlenceli özellikle toplum olarak kutlama yapmak daha güzel olurdu diye düşünüyorum😊
Hiç katılmadım ama çok eğlenceli gibi görünüyor. :)
Teşekkürler 😗
Çok severek katılırım :)
Ben hiç sevmiyorum :/
Cevap
11Cevap
Kesinlikle olmalı gadasi bir nevi kültürel etkinlik
bence festival kültürü insanların kaynaşması ve sosyal olarak bir nebzede olsa yaşam stresinden kurtulmak için gerçekten çok güzel bir yol. olması güzel diye düşünüyorum kardeşim
Gencken eglenmek lazım. festivaller de en renkli yollarindan biri bence. uyudturucu maddelerden uzak kalmak lazim tabi
One love festivaline tanımam.
Renk ve ahenk o kadar güzel ki, insan oradan ayrılmak istemiyor.
Bunun için 2 efsane yer vardır. Bu benim için böyledir.
İsrail ve Macaristan <3
tek tek storyleri kontrol edip genç bir şenlik hikayesi atanları engelliyorum.
Çok güzel oluyor. Yeni yeni insanlar ve yüzler görüyorsunuz.
İşin vıckını çıkaranlar olmasa güzel tabi
güzel dir ama bana göre değil.. bunlar
Bence oldukça eğlenceli bir etkinlik
Biraz gereksiz buluyorum
Tomorrowland harika bence
Güzel buluyorum
Eğlenceli 😁
Gereksiz buluyorum
Çok iyi oluyor.
Hic bulunmadim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar