Aynı yere bakıp farklı şeyler görebilen insanlara hayranlık duyuyorum. Zengin bir hayal dünyası da bunu bambaşka şekillere eviriyor. Herkesin sahip olabileceği bir yetenek değil.
Ucuz bir tualin ustune herkesin ulasabilecegi boyalarla yapilan bir tablo ornegin... Aklina takilan bir iki notadan herkesin diline dolanacak bir sarki cikabilmek mesela... Aklina gelecek bir sahne fikrinden gise rekorlari kiran bir film cikarmak... Bir konudan yuzlerce sayfa kitap yazmak...
Bunlarin hicbiri hayal gucu, yaraticilik, ozveri vb yetenekler olmadan olmuyor, bu nedenle sanatcilar degerli kisilikler degiller mi
Sanat üst akıl tarafından icra edilmişse tadına doyulmaz. Shakespeare nin sözlerin aşığım. Yazarların babasıdır o. Sinema dedin mi anthony hopkins üstüne oyuncu tanımam. Kik Douglas ta favirimdir.