Üremenin ahlaki açıdan kötü olduğunu savunan aninatalizm görüşüne katılıyor musunuz?

Antinatalizm, ahlaki açıdan üremenin kötü bir şey olduğunu savunur. Antinatalistlere göre dünyaya yeni bir birey getirmek o bireye işkence etmek demektir çünkü bireyi Dünya ki acı ve kedere maruz bırakmış olursunuz.
Üremenin ahlaki açıdan kötü olduğunu savunan aninatalizm görüşüne katılıyor musunuz?
Cevapla