Karanlık aydınlıktan, yalan doğrudan kaçar.
Güneş yalnız da olsa, etrafa ışık saçar.
Üzülme, doğruların kaderidir yalnızlık.
Kargalar sürüyle, kartallar yalnız uçar.
ÖMER HAYYAM
Karanlık aydınlıktan, yalan doğrudan kaçar.
Güneş yalnız da olsa, etrafa ışık saçar.
Üzülme, doğruların kaderidir yalnızlık.
Kargalar sürüyle, kartallar yalnız uçar.
ÖMER HAYYAM
çevrende herkes şaşırsa bunu da senden bilse
sen aklı başında kalabilirsen eğer
herkes senden kuşku duyarken hem kuşkuya yer bırakır
hem kendine güvenebilirsen eğer
bekleyebilirsen usanmadan
yalanla karşılık vermezsen yalana
kendini evliya sanmadan
kin tutmayabilirsen kin tutana
düşlere kapılmadan düş kurabilir
yolunu saptırmadan düşünebilirsen eğer
ne kazandım diye sevinir, ne yıkıldım diye yerinir
ikisine de vermeyebilirsen değer
söylediğin gerçeği eğip büken düzenbaz
kandırabilir diye safları dert edinmezsen
ömür verdiğin işler bozulsa da yılmaz
koyulabilirsen işe yeniden
döküp ortaya varını yoğunu
bir yazı-turada yitirsen bile
yitirdiklerini dolamaksızın dile
baştan tutabilirsen yolunu
yüreğine sinirine dayan diyecek
direncinden başka şeyin kalmasa da
herkesin bırakıp gittiği noktada
sen dayanabilirsen tek
herkesle düşüp kalkar erdemli kalabilirsen
unutmayabilirsen halkı krallarla gezerken
dost da düşman da incitemezse seni
ne küçümser ne de büyültürsen çevreni
her saatin her dakkasına
emeğini katarsan hakçasına
her şeyiyle dünya önüne serilir
üstelik oğlum adam oldun demektir
Rudyard KIPLING
Çeviri:
Bülent ECEVİT
Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var
Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var
Yaşadın mı, yoğunluğuna yaşayacaksın bir şeyi
Sevgilin bitkin kalmalı öpülmekten
Sen bitkin düşmelisin koklamaktan bir çiçeği
İnsan saatlerce bakabilir gökyüzüne
Denize saatlerce bakabilir, bir kuşa, bir çocuğa
Yaşamak yeryüzünde, onunla karışmaktır
Kopmaz kökler salmaktır oraya
Ataol Behramoğlu
yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var
Yedi kıta
Bu ikisi
Cevap
7Cevap
Gerçekleri yok etmek Hayalleri yok etmekten daha kolaydır.
hayat bize
mutlu olma şansı
vermedi sevgili
biz kendimizden
başka herkesin
üzüntüsünü üzüntümüz,
acısını acımız yaptık...
(Yılmaz Güney 🥀)
İyi niyetimden çok kaybettim ama artık iyi niyetimi de kaybettim..
Geleceğini s*kersin geçmişi silerken
Sandığının tersi, no1 no mercy
Gerçekler acıdır acıyı seversen
Selfieye gülerken aynaya söversin
Tekin değilken sokaklar tekimiyim delinin. İzliyorum ekranı içindeyim flimin fakat duyamazsın ruhumdaki sireni keşke aklımda kalsaydın ucundasın dilimin
Fırtınalar ;
Hayatınızı bozmak için gelmez ,
Bazen sizi güçlendirmek için gelir ,
Bazen de yolunuzu temizlemek için.
Öyle bir yerdeyim ki kendinden başka her şeyim.
Karanlıkta kaybolduğunda ıșığı ara. Sende benim sorumda görüş paylaşır misin?
öhö öhöhöm tabiki var,
Kısmet varsa yapar ismet, kısmet yoksa napsin ismet.
pardon filmi var :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?