Sevdiğiniz bir şiir ya da yazı var mıdır? Varsa paylaşır mısınız?

Hoşçakal en sevdiğim yabancı, sanırım yeniden yabancı olduk... Ama bu sefer anılarla birlikte. Benim için yaptığın her şey için teşekkür ederim. Seni gerçekten özleyeceğimi biliyorum... Gülüşünü ve kokunu, sana dair her şeyi... Eğer bir daha asla karşılaşmazsak hayatının Geri kalanında mutlu huzulu ve sağlıklı olmanı diliyorum. Her şey için teşekkür ederim ve son kez seni seviyorum elveda en sevdiğim yabancı...
Not: Fotoğrafı eski kız arkadaşım çekmişti..
Sevdiğiniz bir şiir ya da yazı var mıdır? Varsa paylaşır mısınız?
Sevdiğiniz bir şiir ya da yazı var mıdır? Varsa paylaşır mısınız?
Cevapla