uzun zamandır gözü düzgün çizmek için uğraşıyordum sonunda oldu ama hâlâ yeterince gerçekçi değil
farklı göz stilleri deniyorum



farklı göz stilleri deniyorum








Eskiden buna benzer yapabiliyordum, halam çok güzel çiiziyordu ondan öğrenmiştim ama zamanla unuttum :(
Ara sıra bir şeyler çizmeye çalışıyorum ama çok iyi bir seviyedeyim diyemem.
Cevap
8Cevap
Çizimim kötü
eline sağlık şahsen denemelerin gayette başarılı, üzerinde çalışma yaptıkça dahada güzel ve gerçekçi olacaktır😊👍
Vay çok büyük değişim var çizimlerin daha net ve kararlı
Aslında ciddi fark var gibi görünüyor, ellerinize sağlık.
Bende resim çizerim. Bir kaç şey sorabilir miyim dmden
burdan sor
Çizim konusunda sohbet etmek istiyorum aslında
Aynı hobilerimizin olması ilgimi çekti
Psikolojik sorunlar var
ne alaka
Benim görüşüm bu
sorumla ne alakası var diyorum
Eyeliner farkı var
altakini diyorsan anime gözü
En güzeli o olmuş kaşları daha iyi ciziyorsun
eskiden onda baya kötüydüm ya çizim şeylerine baka baka gelişiyor hele kirpik çizmek işkence gibiydi
İnsan yüzü çizmek zaten başlı başına zor ama iyi yoldaşın devam et. Bişey sorabilirmiyim
tabi
Benim profil fotoğrafımı karakalem çizebilir misin
İlk başta ki daha mı iyi gibi sanki
seninle konusabilirmiyiz lütfen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar