Sokak sanatçıları saygıyı hak etmiyor mu?

Merhabalar..
Denk geldiniz mi bilmiyorum, sokak dansçılarının şu dönemde epey sayılarının arttığının kanaatindeyim ve gördüğüm kadarıyla insanlar bu gibi projelere hiç sıcak bakmıyor. Video çekerken gösterinin içinden geçen mi dersin, performans bitiminde laf atan mı dersin.. bin bir türlü eziyete katlanıyorlar ve saygıyı sonuna kadar hak ettiklerini düşünüyorum. İcra ettikleri sanat da küçümsenecek bir boyutta değil.. Bakar mısınız şunlara?

https://youtu.be/KRR8gOIDtTE

https://youtu.be/KQbiCbg7JKE

https://youtu.be/dF5x6juElM0

Daha çok K-Pop dans coverları yükselişte olduğu için onlardan örnek vermek istedim. Konunun K-Pop’la bir alakası olduğunu düşünmediğimi de belirtmek isterim. Saygı duymayan insan her türlü duymuyor, görmüyor, önemsemiyor...
Sokak sanatçıları saygıyı hak etmiyor mu?
Cevapla