AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
101Cevap
Yapabilirsin. Belki de senin icin daha iyi olur kendinle basbasa kalmak.
Bunları yapmaya başladığın zaman, yavaş yavaş atlatırsın utangaçlığını.
Tabi ki gezebilirsin inan ki tadı daha çok çıkıyor öyle.
Ben çok yaptım üniversite zamanında, neden olmasın ki, gez dolaş, çok zevklidir
Gezersin tabii, kendi başıma 2-3 ülkeye gittim her yeri gezdim. Sınavlar bittikten sonra da hedefim Türkiye'yi gezmek.
Bence içinizden geçenleri yapın. Ben çok da uyangaç sayılmam ama yazdığınız aksiyonları twk başıma yapmak sa keyifli olur gibi ✌️
Evet gezebilirsin istersen benlede sohbet edebilirsin
Ben hep tek başıma yapıyorum eskiden bende senin gibiydim birine ihtiyat duyardım hep ama artık o sorunumu çözdüm
Yapabilirsin tabiki ve alıstiginda daha çok keyifle alabilirsin
Gitmelisin. Belki yeni yeni insanlarla tanışma fırsatın olur.
Kesinlikle yapabilirsin. Bir şeyin üzerine gitmezsen aşması zor oluyor. Hatta ben de düşünüyorum tek başıma gezmeyi, bir şeyler yapmayı. Ara sıra yapıyorum zaten insanın kendisine de iyi geliyor. İstersen bazen birlikte de gezip kesfedebiliriz
İnsan kendisi ile anlaşırsa diğer insanlarlada kolaylık ile anlaşabilir diye düşünüyorum aşkımm tabikii yapabilirisn💘
Senin kimseye ihtiyacın yok her şeyi tek başına yapabilirsin
Evet tabii ki gez. Ben hep öyle yapıyorum. Yanına birini bulmak her zaman rahat değiş. Ya da bulsan da baş ağrısı oluyor. Uygun insan bulmak zor zevklerin aynı olan.
Tek başına kalınca Kendin ile anlaşabiliyorsan gayet güzel geçer
Çok da güzel yaparsın kendine güven.
Böyle keyifli yerleri tek başına gezip tadını çıkarmak sana çok iyi gelecektir. Ayrıca utanacak sıkılacak bir durum yok ki ortada, sakin ol ve kendinle zaman geçirmenin tadını çıkar ☺️❤️
Yaparsin ne var bunda bikere kafam esti tatile gitcem gelirk kimsey yok tek basima ciktim cokta eglendim
En iyisidir ve doğalıdır bazen yalnız kalmak r tamamen destekliyorum seni başkasını tavrını çekeceğine istediğin yere gidip gezebilirsin kardeşim
yapabilirsin tabiki. şöyle düşün, yalnız gezen yalnız yemek yiyen bir sürü insan var. yalnız değilsin yani.
kesinlikle yapabilirsin hatta daha iyi olur insan bazen kafasını dinlemeli kendini dinlemeli kendine vakit ayırmalı 👍
Ben yapıyorum, bayağı güzel oluyor tavsiye ederim.
Tabiki gezebilirsin...
Nerde yaşıyosun yakın bi çevredeysen beraber gidebiliriz hem banada eğlence olur
evet. yürü , otobüse bin ya da arabana , müzigi tak kulagina , yürü , nefes al ver.
Tabiki yapabilirsin zamanla alışacağın için utangaçligin biter zaten
Bende utangaçım böyle konularda bazende tek başına gezmek iyi oluyor
Bende öyleyim utangaç değil yalnız, bir süre Sonra içine kapanıyorsun
yürü git bacım yemezler seni
Utangaç biri olsan bunu düşünmezdin 🤣
düşünüyorum ama yapamıyorum
Ben de çok şey düşündüm ama yapamak istemedim.
Çünkü benim içim de ki boşluk dolmuyor da senin neyin var onu anlamadım
Utangaç birisi yanındaki kişiden de utanır
yoo arkadaşlarımdan neden utanıyım, tanımadıklarımdan utanıyorum bazen
Aman onlar da canavar değiller yemezler seni kitap oku bolca kendine güven kazan utangaç olursan hayatta başarılı olmazsın bunu da unutma
Benim gibi komşunun arkasına saklan 😂
ben komşu görünce saklanıyorum zaten ekmdpsmchsmxhs
İnsan yiyen komşu mu yoksam😱
Arkadaşım aynıyız son zamanlarda evden bilene çıkmıyorum ama basarmalısın
sen de başarmalısınn ben şu an tek başıma parkta oturuyorum mesela🤠
Gercektenmi sevindim adına dogustanmı ozguvensizsin
yani özgüvenimi kıran ne oldu bilmiyorum ailemle alakalı oldugunu da sanmıyorum genetik olarak çekingen yapım var lise başı gibi de özgüvensizlik yaşamaya başladım, daha öncesi var mı bilmiyorum
Benim öncesi kadar değil biraz aile faktörü evde kalmam beni dışladi heryerden en ufak şeyde tribe giriyorum insanların yüzüne bakamıyorum misafir gelince odaya kaçıyorum ve 20 yaşındayım sad :(((
pzmn daha şanslısın zamanla tekrardan açılırsınn
Zaman gösterecek motivasyon lazım sanırım ama bir yandan böylesi daha iyi negatif insanlar yok çevremde
İstek atim sana
evt ama insan görmemek için de eve kapanma:/
Başka çare yoki ne yapılır bilmiyorum
son ekleyen sen misin
Evet benim arka planda gargamel olan mesaj atabilirsin
Keşke sana eşlik edecek biri olsa
keşke...
Kültür turu yapmayalı çok oldu. Keyifli zaman geçir. Gideceğin yerler bellimi
Beşiktaş çevresini çok seviyorum ama belki bu sefer farklı bi yere giderim, bol müze kilise cami olan yerler araştırıcam
Beşiktaşta Barbaros müzesini yıldız parkı ve yıldız köşkü olabikir. Dolmabahçe sarayı olabilir.
utanacak bişey yok boyle boyle açilirsin
evet utanacak bir şey yok ama ben arkadaşlarımla iken yolu karıştırdığımızda hep onlara sorduruyorum hep yemek siparişlerini onlar veriyor yani tek başıma hiç bunları yapmadım.
navigasyon var insanlara sor cekinme
Sinemaya da gitmeye utanmazsın
Kimden çekinexeksin ya git tabiki
Yapabilirsin tabiki.
Keyifli olur
utanmanı gerektircek bişi yok
Bence çok güzel zaman geçirirsin çekinme
Evet aypabilirsin askim
Gezebilirsin daha zevkli bile gelebilir.
Gezebilirisn neden olmasın
Müzeleri birlikte gezelim
Yapabilirsin, hatta keyif bile alabilirsin...
Tabi ki gezebilirsin utanmana gerek yok.
İstediğini yapabilin.
Yapabilirsin, çoğu kez bende senin gibi yapıyorum
Gezebilirsin tabii ki
Bende senin gibiyim
Yalnız kalmak daha güzel oluyor
Bence cokta guzel oluyor
yaparsın bende giderim tek
yaparsın sadece kendine güven
Kimin sarayını gezeceğine bağlı
Bunun utangaçlıkla ne alakası var ezik 😂
Seni gördüm utangaç ezik daha kendin bi yere gidemiyorsun 🤣🤣🤣🤣 sizin gibiler ezik ve cahilliğin zirvesinde 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 acıyorum sana daha bi yere gidemiyorsun utanıyormuş şaban 🤣🤣🤣🤣🤣
Benide al birlikte gezelim. Yanlış anlama
Sana eşlik edebilirimiyim
Elbette yapabilirsin
Paran var en azından benım o da yok
param mı var benim mi🥴
E yoksa tum saydıklarını nasıl yapacan kaçak mı gırıyon sınamaya
Utangaçlıkla alakası ne
alakasız geldiyse tekrar oku
Bir yerde gezmek için. yani mantık dışı
sosyal fobiyi araştır ozmn ne diyim