Az önce dizi izlerken dikkatimi çekti ve hiç uçurtma yapmadığım ve uçurmadığım aklıma geldi. Aşırı güzel ve eğlenceli duruyor, siz hiç uçurtma yapıp uçurdunuz mu?
Uçurtma yapmayı biliyor musunuz? Hiç uçurdunuz mu?
Çok uçurdum. Hep de kendim yaptım hiç hazır almazdım. Babama malzeme listesini verirdim alır gelirdi kendim yapardım. Bazen babamla veya annemle yapardık iyi uçurtma uçururum ben 🙂
Yani çocukken yapmaya çalıştım bir keresinde çok güzel olmuştu ama çocuk ruhum hiçbir zaman ölmedi şu anda yapmak istiyorum iki tane güzeller güzeli kızım var onlarla beraber yapmak istiyorum hatta bu yaz yapabilirim çünkü bu mutluluğu çocuklarımın yaşamasını istiyorum gerçekten çok güzel bir duygu eğlenceli de oluyor heleki sevdiklerin yanındaysa piknik vs bu ortamlarda daha da güzel oluyor minicik bir rüzgâr olsun yeter ama ben hazır almayı düşünüyorum çünkü yapmaya çalışırsam Pek becerebilir miyim bilmiyorum 🤦🏻♀️🥰🌸
Büyük ihtimalle kardeşlerim dizisini izlediniz 😂 bende az önce onu izledim çünkü küçükken çok uçurtma uçurdum kâğıttan yapıyorum ama gerçek yapamıyorum onu da abim, babam yapıyor.
Biz ogleden sonra cikar saatlerce ucururduk ve keyiflide oluyodu belki 500mt salardik ipini bazen kopuyodu cevre biliyidu biz uçuruyoruz bulup getiren oluyidu arada ama cok yaptık aktivitemiz haline gelmisti
Yapsrdım kendim ve uçurur dum hatta baskalarının ucurtmasını bile ben yapardım hatta bizim ve çevre mahallelerin bisikleylerini bilyalılarını bile ben yapardım 🤣