Türkiye'de sanatsal ve kültürel üretim neden çok az?

Kitap yazmak isteyen, fotoğraf çekmek, senaryo yazmak, film çekmek tarzı düşünsel üretimler çok az

Kurs, cafe vs tarzı ortamlarda çok bulunuyorum herkes sadece sosyal medya'da zaman geçiriyor kimse kendini geliştirmek istemiyor.
Senaryo ya da hikaye yazmak en basit hobilerden biri bence. Özellikle fantastik ve bilim kurgu çok yazıyorum hatta film vs de çektim Gta v motoru ile insanlar şaşırıyor. Aslında çokta zor değil. Biraz kasmak lazım
Türkiye'de sanatsal ve kültürel üretim neden çok az?
Cevapla