30 yaşındayım, tiyatrocu olmak için geç mi kaldım?

30 yaşındayım, daha önce hiç tiyatro eğitimi almadım ama her zaman çok ilgim vardı. Tiyatro oyunlarına gidince o sahnede yer almayı hayal ederek izlerdim oyunları, hala da öyleyim. Şu anda da öğretmenim ama eğitim alıp hayalimi gerçekleştirmek istiyorum. Sizce bunun için geç mi? Ya da geç değilse bile iki alanda da devam ederken ne kadar başarılı olabilirim?
30 yaşındayım, tiyatrocu olmak için geç mi kaldım?
Cevapla