
Mekani cennet olsun..
Ben en çok Barış Manço'nun Kol Düğmeleri şarkısını seviyorum.
Peki siz Barış Manço'nun en çok hangi şarkısını seviyorsunuz?

Arkadaşım Eşek şarkısını çok seviyorum. Belki bana hitap etmiyor ama melodik gücü yüksek. Ayrıca o şarkının nakarata kadar olan kısmı herhangi bir şeye özlem de olabiliyor. Nakarat ile eşeğe özlemi vurguluyor. Sanki şarkı başka amaçla yazıldı, sonra evrildi gibi geliyor bana. Ama muhteşem bi eser.
Dün yine yapa yalnız dolaştım yollarda...
Ben dee❤️❤️❤️
Cevap
3Cevap
https://music. youtube. com/watch? v=kyng7Wvj-cc&feature=shar
Bu iki şarkısına da bayılıyorum.
Diğer linki göremedim, tekrar atar misin?
Onun her şarkısı güzel
En sevdiğim şarkısıdır. Gerçi bütün şarkıları birbirinden güzel ❤️
Mekani cennet olsun
Kol dugmeleri en hislere dokunani ama yaz dostum da sozlerinde bogmadan derinlik sakli olan insan ol diye ogut veren sarkisi
Arkadaşım eşek.
Mekanı cennet olsun 🌹
Amin 🌿
Dönence
Eğri Eğri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?