'Gözlerimde yaş, kalbimde sızı, unutmadım seni..'
Bugün Barış Akarsu'nun doğum günüydü en sevdiğiniz şarkısı nedir?
'Gözlerimde yaş, kalbimde sızı, unutmadım seni..'

Herkese iyi geceler dilerim KS halkı..🌙🌙
Bugün Barış Akarsu'nun doğum günüydü.. benim için kendisi çok değerli ve güzel bir sanatçıydı.. Onu anmak için bu postu yaptım. Ruhu şad olsun.. ve ışıklar içinde uyusun..🥺🥺
sizin en sevdiğiniz Barış Akarsu şarkısı nedir? Benimkiler ;
Barış Akarsu en sevdiğim sanatçılardan biriydi vefat haberini tvde gördüğümde o kadar üzülmüştüm ki sanki yakınlarımdan biri hayata veda etmişti o kadar sıcakkanlı biriydi Allah Nur içinde yatırsın.
Amin
ışıklar içinde uyusun güzel sanatçıydı
Amin öyleydi çok erken gitti haberi gördüğümde ağlamıştım duygulanmıştım
Nurlar içinde uyusun. 🌼
Benim en sevdiğim şarkısı "Rüzgar" parçası. Sözleri çok anlamlı, çok güzel...
Zaten Akarsu'nun hiçbir parçası anlamsız değil ama o ayrı tabi.
Neyse efenim, sözü uzattım. İyi dinlemeler...🦋
bende çok seviyorum bu şarkıyı düşes bacım dinlediğim ilk şarkısıydı benim için özel..
Dün Cüneyt Arkın ölüm günü bugünde barış akarsunun doğum günü çocukluğum elimden kayıp gitmiş dün bakıp izlerken mutlu olurdum şimdi karanlık dağ parkında duygusallaşıyorum
evet gerçekten çocukluğumuz gitti..
Çocukluğum gitse yine iyi duygularımda sellerle birlikte gitti
benim duygularım gitmedi hala duygusallaşırım çocukluğumu falan hatirlayınca..
Bende duygusallaşıyorum ama benim giden duygularım farklı
hmm peki
Cevap
6Cevap
Rüzgar şarkısı
Şarkıları çok aklımda yok ama gencecik yaştan vefat etti Allah rahmet eylesin
evet ya daha gençti cidden.. Amin 🙏
O zaman nereden baksan Ben 15 yaşında falandım şu anda 31 yaşındayım
2007 falandı sanrıım öldüğünde ben 6 yaşındaydım ve hiç haberim yoktu hani sadece viva tvden şarkılarını dinlerdim hani hepsi o ama ortaokulda öğrenmiştim ve ondan beri hayranım
hatta daha yeni 6 yaşına girmiştim 1 ay falan geçmişti az önce baktım 4 temmuzdaymış
Benim abimin bir arkadaşı vardı bu çocuğun kopyasıydı O da 2008 yılında vefat etti
oo insanlar cidden sanırım çift yaratılırmış cidden bende kendi kopyamın olmasını isterdim ve karşılaşmak isterdim şahsen
ALLAH rahmet eylesin bu arada ona da
Islak Islak çok dinledim
o da çok güzeldi ben hala dinlerim ara ara
Islak ıslak şarkısı🩷
Her şarkısı <3 😭
"Islak ıslak" sevdiğim şarkısı.
gözlerin ❣
evet o da çok güzel
Islak Islak
Bütün hepsini severdim
rüzgar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?