Kitap okumak alışkanlık mıdır? İhtiyaç mıdır? Okuma sebepleriniz nedir?

Neden kitap okursunuz ve okuduğunuz kitaplar hakkında ne hissedersiniz? Benim kitap sevgim, okuduğum kitapları sığınacak liman olarak görmemden kaynaklanıyor sanırım. Ve kendimi genellikle o kitaplardan kopup dünyaya düşmüş bir varlık gibi hissediyorum. Sizin düşünceleriniz nedir? :)
Kitap okumak alışkanlık mıdır? İhtiyaç mıdır? Okuma sebepleriniz nedir?
Cevapla