Şu an okuduğunuz kitaptan beğendiğiniz bir yeri paylaşır mısınız?

Gece gece efkar bastı. Okuduğunuz kitaptan guzel alıntılar paylaşın da okuyayım.🙃

Benim ki de bu olsun,

"Hayat dediğin başka nedir zaten? Ben şuna inanıyorum ki, üç buçuk günlük ömrümüzü kendimize zehir etmemek için ne mazideki hayatımıza ve kaçırdığımız fırsatlara ne de istikbalin olmayacak hülyalarına kulak asmayarak bugünümüze hapsolup yaşamalıyız."
Şu an okuduğunuz kitaptan beğendiğiniz bir yeri paylaşır mısınız?
Şu an okuduğunuz kitaptan beğendiğiniz bir yeri paylaşır mısınız?
Cevapla