En sevdiğiniz kitaptan en sevdiğiniz bölümü paylaşır mısınız?

Benim Rubailer\Ömer Hayyam\sayfa:151
"Tanrı gülüşünle öfkeni almış senin,
Birinden cennet yapmış, birinden cehennem.
Sen cennetimsin benim, ben senin uslu kulun:
Açılsın kapıları bana cennetimin"
En sevdiğiniz kitaptan en sevdiğiniz bölümü paylaşır mısınız?
En sevdiğiniz kitaptan en sevdiğiniz bölümü paylaşır mısınız?
Cevapla