Fox tv de öyle bir izlenim görüyorum.
Ve ezo gerçekten çok tatlı bir hatun ya.
Ve ezo gerçekten çok tatlı bir hatun ya.
Sanmıyorum dostum Rafet dürüst adam bakmaz Ezoya bence ama büyük konuşmamak lazım olabilirde, olmayabilir de ki bizi de ilgilendirmez bence.
Rafet ölüyü diriyi götürdü, gözü ufacık çocuğa mı dikti
Rafet değil de Ezo aşk ile bakıyor
Butun sanatcilar duet yaparken klip ceker gibi havalara giriyolar sanmam :)
Bilmiyorum Ezo'nun bakışlar öyle görünmüyordu.
Nişanlıymış zaten Rafet öyle yazdı bir arkadaş.
Belki Ezo bir şeyler hissediyordur :))
Olabilir :))
Sanmıyorum ama sarkı soylerken bırbırlerıne bakısları fena :D
Evet bende çok şaşırdım.
Aşk sadece şarkılarda..
Cevap
4Cevap
Rafet için aşk sadece söylediği şarkılarda.. Ezo ya gelince ünlü olmak için kullanıyor Rafet'i..
Olabilir.
ben onu bunu bılmem ama ezo derım baska bırsey dıyemem :D
Aynen bilader.
Çok hoş bir hatun, ses ve görsellik, tatlılık harika.
Sadece sahne olarak biraz pişmesi gerektiğini düşünüyoum.
rafetin aşık olmadgı kadınmı var be. yeterki 20 lik olsun
Rafet bildiğim kadarı ile bir manken ile evlendi, çocukları oldu ve ayrıldı.
Sonra bir kişi ile beraberdi sanırım.
Ben öyle pek hatunlara yavşadığını duymadım.
Zaten Ezo'nun yanında abi gibi duruyor sadece Ezo çok feci bakıyordu ona.
Merak ettim.
saçmlma hep yeni segli bulan biri o. hiçmi magazin izlemiosn. hatta şu sıralar esmer bir kızla beraber
Evet magazin izlemiyorum.
Doğrudur belki.
Bende öyle düşünüyorum bakışları garip
Evet Rafet yanında abi gibi duruyor ama Ezo aşık gibi öyle bakıyor.
Bakışlar , her zaman içindekini yansıtmaz..
Karekter meselesi eğer insanın içi dışı bir kişi ise bence bakışlar içindekini yansıtır.
Çok da şeyimde (umrumda) demek için geldim.
İyi yaptın hoş geldin.
:D
rafet nışanlı ya sanmam
Hımm Ezo aşk ile bakıyor dikkatimi çekti.
Rafet de bir şey yok gibi.
Rafet abazanin teki olabilir
Zannetmiyorum
Bilmem hic dikkat etmedim
Ezo'yu bilmem ama ben Rafet'e aşığım <3 <3 :D :D
Klibi izlerken şüphelenmiştim :)
Yok ben biraz önce Fox da gördüm.
Şu an biti program ama Ezo'nun bakışlar yakıyordu yani.
Yok ya :/
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar