Avrupa sineması mı daha iyi Amerikan sineması mı?

Amerikan bağımsız filmlerini saymazsak (sadece hollywood'u kastediyorum) amerikan filmleri genelde popüler kültür ürünleri eğlencelik filmler oluyor, insanların bunlara da ihtiyacı var tabiki ama ben daha hayatın içine girmiş, gerçek hikayeler anlatan Avrupa sinemasını seviyorum. Sizin fikriniz nedir? (neden de belirtelim)
Avrupa sineması mı daha iyi Amerikan sineması mı?
Cevapla