Bundan birkaç yıl önce ben lise dönemimdeyken şapkalı harfler TDK kararıyla kaldırılmıştı lâkin geçen yıl tekrar geri getirildi. Yeni yazım kılavuzunda şapkalı harflerin bulunduğu kelimeler de yer alıyor.
1. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
2. Şapkalı harfler sizce kullanılmalı mı kullanılmamalı mı?
3. Siz şapkalı harflerin kullanımına dikkat ediyor musunuz?
Cevaplarınız için şimdiden herkese teşekkürlerimi borç bilirim.
LÜTFEN SORUNUN ALTINA SAÇMA SAPAN YORUMLAR YAZMAYINIZ...
1. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
2. Şapkalı harfler sizce kullanılmalı mı kullanılmamalı mı?
3. Siz şapkalı harflerin kullanımına dikkat ediyor musunuz?
Cevaplarınız için şimdiden herkese teşekkürlerimi borç bilirim.
LÜTFEN SORUNUN ALTINA SAÇMA SAPAN YORUMLAR YAZMAYINIZ...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar