"Türkçesi varken" neden yabancı kelimelere özeniyoruz?

Dil, kültürün taşıyıcısıdır. Aktarıcısıdır. Bizler böyle kullandıkça, kültürümüzden de uzaklaşıyoruz.
Türkçesi varken neden yabancı kelimelere özeniyoruz?
"Türkçesi varken" neden yabancı kelimelere özeniyoruz?
Cevapla