1985 in gurubu 35. senesinde yeni şarkıyla geri döndü KS ailesi ne düşünüyorsunuz?
#kardeşler
#iyi
#günler
#progamer
#yurtseven
#kardeşler
#iyi
#günler
#progamer
ismail yk benim çoçukluk aşkım ya. 2005 ya da 2006 yılında babam küçük bir teyp ve bu adamın tüm kasetlerini almıştı bana anılarım depreşti bir an :D bence de dönmeli gayet kaliteli şarkılar yapıyolar ve anlamlı şimdi ki saçma salak şarkılar gibi değil
@dragan74 aynen öyle
Kalp öyle esrarengşz ki baxen sadece gözlerini yumup sahte bile olsa huzurun tadını çıkarmak için kendini sevgisiyle avutur...
Kendini kandırır..
eski şarkılarının havası var
tutar mı
bilemiyorum ama nostaji yaşattı bana :)) dinlediğimde
Güzel bir şarkı... Ama öyle düşüncelere boğulacak bir durum yaşamadım açıkçası...
Cevap
10Cevap
Geri dönmediler diye biliyorum. Yani sadece bu parca için birlestiklerni
Benide aralarına alsinlarrr iki kız kardeşleri olsun😊çok seviyorum yaaaaa
Kanka şarkısı ve klibine benziyor 2007' den bu yana hiçbir şey değişmemiş
Bunlar İsmail YK'nin kardeşleri değil mi ya
Sarki cok guzel eski sarkilari gibi ama ismail yk cogunlukla soylemis
dinlemediğimi için bir bilgim yok
Ben dinlemiyorum ilgimi çekmiyor 🤗🤗
Hiç duymamıştım kanka bu grubu
Bilemiyorum. 🤷♀️
Kim olduklarını bilmiyorum, duymadım hiç.
Hiç isimlerini bile duymadım :/
Dinlemedim merak da etmedim açıkçası
Grubu takip etmiyorum bana hitap etmiyor
Amaaan eskiler eskiler
Dinledim ama sevemedim.
Güzel haber hemen dinleyim
güzel olmus bence
Pek alakam yok.
Duymadım hiç
Duymadım hiç
Mm iyi.
Geri donmusler hmm
Dinlemedim
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar