Mustafa Ceceli'nin "yarına kalma, yanıma kal", Serdar Ortaç'ın "aşk bu kızıl ötesi, yaralı müzesi", Irmak Arıcı "gece gibi gönlün" gibi aptalca, hiçbir sanatsal değeri ve hiçbir anlamı olmayan şarkı sözlerini hatırladıkça sinir oluyorum.
Bence 2008den sonraki bir çok şarkı saçma arada tek tük bir şeyler var ama çoğu oldukça anlamsız fakat insanlar dinliyor çünkü herkes yorgun kafa yormak istemiyor bir çok şeye sadece eğlenme odaklı.
En İyi Cevaplar