Kitapları okurken neden hasar veriyorsunuz?

Ben genelde ikinci el kitaplar alıyorum. Tanesi 5 liraya geliyor normalde 30 liralık aldığım bir kitap varken gidip 6 kitap alıyorum daha karlı ve güzel oluyor. Fakat kitapların köşelerini kıvırmak ve beğendiği sözlerin altını çizmek ne ya. Temiz tutup güzelce okuyun kitapları. Yarın başkasının elinede geçiyor. Saygısızlık yapıyorsunuz. Değer verin birazda olsa.
Kitapları okurken neden hasar veriyorsunuz?
Kitapları okurken neden hasar veriyorsunuz?
Kitapları okurken neden hasar veriyorsunuz?
Cevapla