AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
141Cevap
Norm Ender dinleyen kadınlara saygım yoktur adamın nereden geldigi belli
Aradığım görüş bu evet sonunda biri anladı bunu
Ceza beni şaşırttı bu iş globalleşti ve Norm ender e baya hak verdim he az bile demiş 😂
Ceza kendini düşürdün artık
Sago Herzaman için number1
Ceza 👑 sadece karakteriyle bile hepsine bin basar. 🤙🏻
3 yanlış 1 doğruyu götürdü ceza böyle bir rapte olmamalıydıı.
Gluk gluk ne la?
Bir rapci abla der ki:
"Lirikal seviyen 0-6 yaş grubu hizzası"
Sago , Ceza üstaddır. Sonrasında Norm gelir. Ceza böyle saçma işlerin içinde yer alarak kendini küçültüyor. Bu parça özelinde de Ben Fero'yu dinlerken kulaklarım kanadı..
Killa Hakan da öldüm ben iyi dayanmışsın
Rap şehrine sagodur vali, eğer sago battle atarsa hepsini ezer bilmeyenler, EP6 "Aylak Bakkal" ı dinlesin özellikle 2. Verse yeni yetmelere ders verir nitelikte.
Ceza bebelerin arasına karıştı tek üstad kaldı sago
Ne alaka
@Begümmmmm0 bir şey bilmiyorlar sürekli aynı kelime ve hecelemek iğrenç bir şey bence böyle rap görmedim hayatımda
Ezheli severim bence yeni nesil rapçilerden eniyisi.
Ama unutmamalıdır ki CEZA NEFRETTENDE ESKİDİR.
Aynen öyle
Norm ender in 2. şarkıyı yapmasına gerek kalmadı herifler kendi kendilerini mal ettiler
Sagopa ve Ceza rap için bir pranga der noktayı koyarım
Daha düne kadar #freezhel yazan adamlar şimdi adama sövüyo. Kim gündemdeyse ona yaranmaya çalışmayın 👎
Vasat olmuş hiç çıkarmamalıydılar. Ayrıca bu şarkı diss değil. Rapın kralı bana göre sansar ve normdur
Norm Ender önemlidir benim için ama Mekanın Sahibi her zaman Sagopa'dır.
Sagoooo dur 😃 elinde çekirdek çoluk çocuğu izliyordur eminim
Sagopa Kajmer’in dışında dinlediğim rap sanatçısı yok. 😄
Benimde yok :)
Türkiye varoşluk şampiyonası falan mı var? Ne ayak bu adamlar?
Yiğin birbirinizi Bitirin 😀Kavga da çıkar yakında ohh miss.
Hepsi birbirinden bok. Biraz ceza iyi. Rapçi olmak için illa boksör mü olmak lazım.
rapcilere ara ara biri önderlik edip medyayı canlandırıyor öyle bişeydir bunlar.
Üstad Sagopadır bence. Ne reklamda oynadı ne de diğerleri gibi Amerikan özentisi rap yaptı
Tupac ile çocukluğumda tanışmış biri olarak türkçe rap sanatçıları çok boş geliyor.
Kimse yokken Killa Hakan vardı bakınız islamic force
Ceza ve sagopa. Ama cezanın yer aldığı tarafı sevemedim.
Rap ve Türkçe :D Rap dediğin zenci gırtlağından çıkan hönkürme eşliğinde dinlenir (Eminem istisna)
Ceza yı çok seviyorum usta isim Ceza bence he birde Ezhel iyi
Kardeşim SAGOPA 1 NUMARA bak kanıtlamaya çalışmıyor bile :-)
Blup blup neya :) norm Ender ezdi geçti resmen ama cezaya yakıştıramadım çıtası baya düştü
ergen ruhluların kendini ispatlamak için sidik yarışı... bir bitmediler mk
Ceza ve ezhel severim
Ama rapin kralı Sagopa Kajmer💫
Cezayı severim ama adamın oraya karışması saçmalık olmuş. Ondan sonrada norm
Ceza yine iyi de killa hakan ile müptezel kim ya ben kelo boş
Norm Ender mekanın sahibidir. Diğerleri boş yapar anca.
Killa hakan kim ya o bir karışmasın adını bile duymadım
Rapte eski bir isim. Ama bol çuvalından farksız. 36 boys çetesinin lideri oldugu için arkasına sıgınmanın yolu onu rapin babası göstermektir
Bok*
birbirine destek olacaklarına mc ler hep köstek oluyor rap müziğinin pimini çekiyorlar kendi kendilerine farkında değiller
Ben eskiden beri dört tane rapci tanırım. Ceza, Sagopa, Norm Ender, Fuat.
Dinlediklerim ise lisedeyken Sagopa
Son iki yıldır Ceza, Norm Ender , Fuat
Bu şarkıda 3 yanlış 1 doğruyu götürmüş. Kral Sagopa , bir kaç gündür veya zamandır ara ara rap dinleyenler rap dersi vermesi ilginç geldi
Rap ile pek alakam yok ama ergenlik döneminde baya dinlemiştim hastasıydım hatta diyebilirim cezadan başka üstad tanımam rapte
Bok gibi bir düet bok gibi sözler Türkçe rapi yükselttikleri gibi sonunu da getirecekler 💃🏻
Ben ilk ceza daha sonra sagapoyu tanıdım ama onlardan önce de eminem
Grup yapmışlar norm kaldırmaz ama ya.
Cezayı lise yıllarında çok dinlerdik.
Bunlar kavgami ediyormuş bende neden rapciler twitter da gundem diyordum enteresan.
Ceza önce normun merdiven altı disine cevap versin 😂
Valla hepside birbirinden güzel ben fero ya da ezel kapışır
Şu kesin ki Ceza ayrı bir dünya fakat Norm Ender de ilk çıktığı dönemden itibaren farklı bir oluşum, feroyu sevmiyorum, ezheli de sevemiyorum iticiler
Kesinlikle killa hakan değil. Marul daha iyi söylerdi
Cezadan başkasını tanımam 🌹🎶
Cezaydı artık Sago oldu.
Keltoş babalarına koşmuş hakkaten :D
Ceza be, değer miydi?
Killa hakan olmadığı kesin
😁 Kesinlikle
Ne diyordu kral, bebeleri pistten alalım 🤷♀️
TÜRKÇE RAPTA KRALL TABİKİDE SAGO 😉
rap'i #CARTEL le zirvede bıraktım😉👉 #since1995 ⭐
nine naptın sen ya🙄😅
Herkes haddini bilecek beybii😉
kızdıramadım 😒 ama ince yazmışsın. bugün ismi geçen herkes cartel den feyz almıştır. bir bakıma ben atasını bilirim gerisi boş demissin 😎
Gaza gelecek bişey yok, 90'lar hep özel öyle kalacak herşeyin ilki olduğu dönem.. Sen doğmamıştın ki Cartel vardı müthiş sansasyon yarattı.. Ayrıca KS kurulduğunda reşit bile değilmişsin.. Sıkıntı yok😉🤘
no problem de burada yazan yaşta değilim. 😅 90 ları da bilirim. sakin ol ve olumsuz düşünceleri yavaşça yere bırak. 😊
Olumsuz değil, mütevazi oldukça bir shit bilmeyenler baydı, alınma😉
kuşak farkı artık.. idare etmek gerek. sürç-ü lisan ettiysem affola. geçen güzel olsun dostum
Teşekkürler, size de 🍀
🐞 ...
Sıçtığımın yerinde illa bir kral olacak ya
NORM s. kti attı ortalığı lafa gerek yok
Ezheli beğeniyorum kim ne derse desin.
Ceza, senelerdir dinleniyor adam.
Ahahahaha ceza girdiyse bitmiştir.