2 Yıldır karakalem resimleri çiziyorum daha kendimi geliştiremedim nasıl kendimi geliştiririm?

Kursa gitmeden nasıl geliştirilir
Aynı mod'a kaldım maalesef bir gelişemedim gitti yaw
2 Yıldır karakalem resimleri çiziyorum daha kendimi geliştiremedim nasıl kendimi geliştiririm?
2 Yıldır karakalem resimleri çiziyorum daha kendimi geliştiremedim nasıl kendimi geliştiririm?
Cevapla