Resmim iyi değil ama bu aralar hep resim çizmek istiyorum kendimi nasıl geliştirebilirim?

Çok fazla resim çizmek istiyorum sizce resim çizmek doğuştan gelen bir yetenek midir? Peki bu saatten sonra kendimi nasıl geliştirebilirim yardımcı olur musunuz? Teşekkürler.
Resmim iyi değil ama bu aralar hep resim çizmek istiyorum kendimi nasıl geliştirebilirim?
Cevapla