Şiir, söz hiç farketmez. Ben dün okuduğum bir kitaptan alıntı yapıyorum;
“Ölümüm seni üzecek olsaydı, ölmezdim.”
“Ölümüm seni üzecek olsaydı, ölmezdim.”
Eğer benim olsaydı sana zaman hediye ederdim. Elimde değil. Ancak şimdi sana koca bir boşluk getiriyorum kucağımda. İçinde saf sözcükler ve dağılmış bir ben olan. Zamanlı zamansız. Tamamen senin. İstediğin gibi doldur. Sevdiğin kadar anla, anladığın kadar sahip ol
Hangi kitaptan bu?
Küçük İskender’in bir sözü
Güzel
Çok sağlam sözleri vardır araştırsan seversin sende
Bakacağım teşekkür ederim
Rica ederim
Teşekkür ederim eig için
Rica ederim
Her gün aklımdan geçiyorsun insan bir selam verir. -Aşık Veysel
Bekliyorum öyle bir havada gel ki. Vazgeçmek mümkün olmasın. -Orhan Veli Kanık
Düşünüyorum da biz, büyüyerek çocukluk etmişiz -Turgut Uyar
Ne güzel sözler..
Hayatımda kendime yol yaptığım, hep sevdiğim sözler... Çok hoşuma gidiyor
Bu masalı yürütecek miyiz Olric?
Evet efendimiz. Dünyada bir tane kahraman bulunmalı Tek başına yaşayanlara cesaret vermek için.
Zweig?
"Gelecek geldi zaten; sadece adaletsizce dağıtılmış durumda."
-William Gibson
Evet. Meçhul Bir Kadının Mektubu adlı eserinden..
Cevap
7Cevap
Kanı ve sütü bozukla iş yapılmaz, Siyaset konuşulmaz, Tartışmaya girilmez. Kafasına sıkılır, Sevaba girilir.
Abdullah ÇATLI
#5-6-2 #Tamam #Reis
Harikaymış
Teşekkür ederim bunun gibi bir kac örnek daha var ama kitabi unuttum yoksa facebook ta ergen sözleri gibi anlasilabilir
Sende ben imkansızlığı seviyorum fakat asla ümitsizliği değil
-Nazım Hikmet Ran
Ne güzel demiş
Aynen öyle :)
mahmut abı soru sormussun bende sana soruyorum hukukcu ısmıyle bı hesap acmıssın ıyı guzelde
neden BİR BAŞKASININ FOTOGRAFINI KATIYORSUN hukuktan gercekten anlar mısın arkadasım? bu ne bıcım ıstır yahu
Bir başkasının fotoğrafı olduğunu neye dayanarak söylüyorsun?
Var da belirt diyorum işte sana. Neye dayanarak söylüyorsun. Ayrıca İnan fake resimlerle hesaplarla uğraşsam profil resmime daha farklı bir koyardım. Mantık sıfır. Beni yorma
Çocuksun sen
Mesaj değil engel yiyorsun küçük
Bir kalbim var ki benim, sevdiğinden burkulur, Kahredenden ziyade, sevilenden korkulur.
Necip Fazıl Kısakürek
Çok severim
"Mutlu olmayi yarina birakmak, karsiya gecmek icin nehrin durmasini beklemeye benzer.. nehir asla durmaz.." Grangé
"Belki bana aldanmış olmak büyük bir dert diyeceksiniz, asıl aldanmadığını sanmak büyük bir dert."
erasmussssss
Aşk; kahvenin cezveden taşması fakat dökülmemesidir
Tiyatro bitti. Beklemeye lüzum görmüyorum.
Benim de sevdiğim sözlerden biri
1000K uygulamasını kullanın. Unutmazsınız..
Dediğim uygulama Harika. Kitaplardan alıntılar paylaşıyorlar. Okuyacağız ve okuduğunuz kitaplara oradan bakabiliyor kaydedebiliyorsunuz
Yagdir yagmur cakti simsek sendemi sair oldun be essekogluesseek
😁 bu da ne böyle
Soluğundan öptüm seni
''İyi gelen insanlar hep mi uzaktalar?''
Işık ılık süt iç - cin ali tatilde 🤔👏👏👏
Aferin oğluma ☺️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar