Yuvarlak içine aldığım yeşil bölge için boş koltuklar varmış ama daha önce hiç gitmediğim için görüş açısından nasıl olur bilemiyorum rahat görebilir miyiz? Biraz kenarda ve içte duruyor gibi o yüzden tereddüt ettim.
Güncellemeler
+1 yıl
Eğer fikriniz olumsuzsa, koltuk seçimi için tavsiye verebilirsiniz
Güncellemeler
+1 yıl
Kimse gitmedi mi yani bir tiyatroya konsere
Zorlu PSM’de bir etkinliğe katılan veya orayla ilgili bilgisi olan varsa soruyu okuyabilir mi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
o gösterdiğin yere yukarıysa rahat izlersin
Biraz kenarda kalıyor diye düşünmüştüm