Genç Werther'in acılar gibi
Melankolik Kitaplar
gençler için zararlı mı?
Evet yaş sınırı olmalı
Gençler Yaşama sevinci veren kitaplar okumalı
Hayır sonuçta kitap
Diğer fikirler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Gençler Yaşama sevinci veren kitaplar okumalı diyeceğim ama
Kimin ne okuyacağına sınır koyamayacağımız bir dünyada yaşıyoruz.
Akıllı telefondan pdf indirip okurlar yine okurlar :))
Teşekkürler
O kadar zararlı olacağını sanmam
Sanmıyorum, herkesin kitaptan alacağı aynı olmuyor.
Teşekkür ederim :)
Yaş sınırı olmalı
Cevap
3Cevap
Aslında böyle kitaplar insanları olgunlaştırıyor.. Hayatın gerçekleriyle yüzleştiriyor.. Niye zararlı olsun ki?
Bence bu tarz kitapları okuyanlar ve derinliğini anlayanlar belli bir acı, depresyon döneminden geçmiş insanlar :D
herkesin her türlü kitabı okuması gerektiğini düşünüyorum. kurguyla gerçekliği ayırt edebilmeli insan.
Melankolik daha iyi acıyı öğrensinler ki hayat karşısında dirençli olsnlar
Ya ben o kitabı okumaya çalıştım hicbirsey anlamayıp bıraktım 😂
😂😂😂
Gençler artık neyin ne olduğunu daha iyi biliyor adı üstünde Genç
Aynı yaştaki herkes aynı olgunlukta değil bu yüzden önemli olan kimin, hangi kitabı okuduğu.
Yaş sınırı olmalı çünkü çabuk etkilenen insanlar var
gençlere hayat zararlı
Hayatın tozpembe olamdığını anlamaları için ideal bence.
Okuyanın nasıl yorumladığına bağlı!
Çok çabuk etkileniyorsa sıkıntı olur
Huzursuzlugun kitabi ❤
genclerin psikolojisini bozan hersey zararli bence
Politik okumanda fayda var
Gençler Yaşama sevinci veren kitaplar okumalı
Hayır
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar