Ordaki yaşlı teyze videoya alsa, izleyemeden ölebilir...
Akıllılık edip kör gözü, sağır kulağıyla konserde anı yaşıyor☺
(Sanki yaşlı düşmanı gibi yazmışım varya..)
Ben videoya almıştım arkadaşa atmak için, ama atmadım bile, milletin kafası gözükmesin diye o kadar uğraş, rezillik vs.. sonra bir hiç..
O yüzden anı yaşardım heralde ama;
evde rahat rahat dinleyceğim bir müzik için niye konsere gidim, evimde vıp üye gibi kulaklığımı takıp rahat rahat uzanarak dinlemek varken,
Kalabalık, gürültü vs..
Aslında anı yaşamak isteyenlerin konsere gitmesi tutarsız..
Konsere gidiyosa, gurubu canlı olarak görmek istemesi vs.. O zamanda o anı kaydetmesi falan . gayet doğal.. Anı yaşamak istese orda ne işi var saten...
Video şahsen pek çekmiyorum ama gezdiğim, yerlerin fotoğraflarını mutlaka çekiyorum. Önemli olan o anı yaşamak çünkü bazı şeylerin tekrarı maalesef olmuyor.. onların anısını bırakmakta çok önemli..
Abartmadan hatıralık olsun diye çekmeye çalışırım. Tabii klasik müzik konserleri gibi bazı konserlerde çekmiyorum. Çoğunlukla anın akışına bırakıyorum kendimi.
Anı yaşamalısın nefret ettirdiler konserde ellerde telefon bir reklamlar bir havalar bir havalar bu ne yaa herkes olduğu gibi yaşasa yaa kimseye gösteriş yapmadan kendince
Hayata 1 kez geliyoruz insanlarla her anı paylaşmak zorunda değilsiniz ben bunu yaptım şunu yaptım yerine keyif almaya bakın hayattan zevk almaya odaklanmak daha mantıklı 🙄
En İyi Cevaplar