Müzik & Etkinlik Anı yaşamak mı yoksa kaydetmek mi? Bir etkinliğe gittiğiniz de video çekiyor musunuz? bucali-caglar Takip Et Guru Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Anı yaşamak mı yoksa kaydetmek mi? Bir etkinliğe gittiğiniz de video çekiyor musunuz? Anı yaşamak mı yoksa kaydetmek mi? Bir etkinliğe gittiğiniz de video çekiyor musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 23,2b cevap paylaştı. Anı yaşamak 0 0 Yorumla
LEYYA_GS Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 +1 yıl Anı yaşamayı seviyorum ama aklıma geldikçe tekrar bakıp mutlu olabilmek için de ara ara kaydederim. 1 2 Yorumla bucali-caglar +1 yıl Görüş icin thenkss ☺️ Yorumla LEYYA_GS +1 yıl Rica ederim 🦋 Yorumla
hülyaesn Takip Et Xper 6 Yaş: 58 , eic 100% +1 yıl Çok fazla fotoğraf meraklısı değilim ama bir kaç tane çekerim anı olsun diye 1 1 Yorumla bucali-caglar +1 yıl Görüş icin thenkss teyzee ☺️ Yorumla
sercanaslan99 Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl evet video çekiyorum ama mesela 60 75 dk ise gösteri 5 10 çekip gerisi kaydetmeden izliyorum 1 1 Yorumla bucali-caglar +1 yıl Görüş icin thenkss ☺️ Yorumla
Ruhunpenceresinden Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl Bir etkinliğine katıldığım zaman telefonu elime almamayı tercih ediyorum. Anı yaşamak daha güzel 1 1 Yorumla bucali-caglar +1 yıl Görüş icin thenkss ☺️ Yorumla
m Kůmsåliledenìz07 Takip Et Guru Yaş: 48 , eic 100% +1 yıl Bütün arkadaşlarım hiç bıkmdan heryerde fotoğraf çekiyor. Be telfnu çlmadıkça çantadan çıkarmıyorum 0 2 Yorumla bucali-caglar +1 yıl Sen neden çıkarıyorsun Yorumla bucali-caglar +1 yıl Çıkar mı yorsunn Yorumla
Angel2597 Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Anı yaşamayı tercih ederim:-) 1 2 Yorumla bucali-caglar +1 yıl Görüş icin thenkss ☺️ Yorumla Angel2597 +1 yıl Rica ne demek çağlar :-) Yorumla
Coraline-0 Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl İkisini de yapıyorum😎 1 2 Yorumla bucali-caglar +1 yıl Görüş icin thenkss ☺️ Yorumla Coraline-0 +1 yıl Rica ederimmm Yorumla
borntodiee_ Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Kesinlikle anı yaşarım 1 1 Yorumla bucali-caglar +1 yıl Görüş icin thenkss ☺️ Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Anı yaşamak
Anı yaşamayı seviyorum ama aklıma geldikçe tekrar bakıp mutlu olabilmek için de ara ara kaydederim.
Görüş icin thenkss ☺️
Rica ederim 🦋
Çok fazla fotoğraf meraklısı değilim ama bir kaç tane çekerim anı olsun diye
Görüş icin thenkss teyzee ☺️
evet video çekiyorum ama mesela 60 75 dk ise gösteri 5 10 çekip gerisi kaydetmeden izliyorum
Görüş icin thenkss ☺️
Bir etkinliğine katıldığım zaman telefonu elime almamayı tercih ediyorum. Anı yaşamak daha güzel
Görüş icin thenkss ☺️
Bütün arkadaşlarım hiç bıkmdan heryerde fotoğraf çekiyor. Be telfnu çlmadıkça çantadan çıkarmıyorum
Sen neden çıkarıyorsun
Çıkar mı yorsunn
Anı yaşamayı tercih ederim:-)
Görüş icin thenkss ☺️
Rica ne demek çağlar :-)
İkisini de yapıyorum😎
Görüş icin thenkss ☺️
Rica ederimmm
Kesinlikle anı yaşarım
Görüş icin thenkss ☺️