Fark Etmedik Senelerce Yalnızlıkla Yürüdük

Özneler aynı, cümleler devrik sadece.
Fark Etmedik Senelerce Yalnızlıkla Yürüdük

En sevdiğim şarkılardan birisidir, Sertab Erener'in seslendirdiği ''Vurulduk''

Farkına varmak belki, belki de içten içe yalnızlaşmak.

Ne zaman dinlesem bir şeyler bulurum kendimden. Kendinizi en mutlu hissettiğiniz anda dahi birden içinize işleyen bir his çöker aniden.

Hüzünlenirsiniz...

Fark Etmedik Senelerce Yalnızlıkla Yürüdük

Dinlerseniz, dinledikçe içinize işler yavaş yavaş. Kalbiniz, benliğiniz sanki geri sarar yolculuk yapar gibi geçmişe. Sana acı veren düşünceler ve olaylar topluca karşına çıkar.

Sanki zihninde tanımı olmayan bir silüet gibi.

Fark Etmedik Senelerce Yalnızlıkla Yürüdük

Sizin de vardır muhakkak ummadığınız bir an hiç aklınıza gelmeyen hisleri yaşadığınız. Bu şarkı değişik anlamları bulduğum kendimde sadece bir tanesi. Aynı şeyleri farklı zamanlarda hissediyoruz sadece.

Hepsi bu... Özneler aynı, cümleler devrik sadece...

Ne çok hata yaptık,
Ne çok hırpalandık.
Kırık, dökük, hayatlarımız lekeli.
Ne renk, ne ışık var,
Her şey ne kadar ortalama.

Yazık, yazık, yazık, yazık oldu.
Yazık, yazık, yazık, yazık oldu.

Vurulduk ince ince,
Ayrılıklara bölündük.
Fark etmedik senelerce
Yalnızlıkla yürüdük.

Fark Etmedik Senelerce Yalnızlıkla Yürüdük
Cevapla