Hayatımıza girdiği ilk günden, yani 'Sövdüm sövdüm ben dünyaya' dediği Afili Yanlızlık'ta sapladı ilk hançeri.
Belki yaptığı bir kıymığı çıkarmaktı.
Kalbimize saplanıp kalan, acıması doğaldı bu yüzden...
Ayrılığın evrilişiyle biz de sakinleştik o da...
Aşk gittiğinde bitmiyor her zaman, giden bedenler, piç gibi kalan hisler ortada.. Kim alırsa onun oldular.
Sen giderken ben
Işıkları söndürdüm
Prangalar giyindim
Tam dört yıl olmuş dün
İmkansız olmuşuz, hayattayken üstelik.
Kimse karşısında bu kadar aciz kalmak istemiyoruz. Kimseye belki bir gün özlersin ümidiyle çaresizce saplanmak istemiyoruz. Yaralanmaktan bu yüzden kaçıyoruz.
Yani aşktan...
Belki bir gün özlersin, Başka ADAMLARLA
Başka şehirlerde, Yürürken
Okuduğun ilk roman, Sevdiğin ilk ADAM
Yasal acılarından, Hatta yalnızlıktan
Belki dolar gözlerin, Başka ADAMLARA
Başka şehirlerde, Belli etmezsin
Kaybettikçe bir çentik attı
Alnımın üstüne Tanrı
Büyüdün dedi. Bu yağmurlar bu yüzden.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar