Sorusuz Cevaplar: @birsuskuncicek İle Sessizlikten Gelen Röportaj


Bazen kalabalıklar içinde en sessiz olanlar, en çok duyanlardır. Onların sesi haykırmaz ama satır aralarından kalbe sızar. @birsuskuncicek İle yaptığımız bu röportaj da sizi bekleyen şey, çiçeklerin diliyle, yıldızların rehberliğiyle ve İçsel fırtınalarla örülü bir ruh yolculuğu… Sorular sadece bir kapıydı. Asıl olan, onun o eşsiz cevaplarıydı.

Sorusuz Cevaplar: @birsuskuncicek İle Sessizlikten Gelen Röportaj

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Selamlar arkadaşım 😊 Çiçekleri bu kadar derinden hissediyor olmanın arkasında nasıl bir benlik var? Hangi çiçek senin hangi ruh halini anlatıyor?

Hi bro :D Ben çiçeklerle kendimi özdeşleştirdim onların fısıltısını duyabiliyorum hepsi karanlık bir çığlık gibi hepsi benim bebeklerim
Bir lotus gibi açmak istiyorum
bana bir uyanış hediye et sevgili Evren lütfen 777 diyorum
bazen bir papatya gibiyim seviyor ve sevmiyorlar arasında arafta kalıyorum parcalanıyorum yok oluyorum
bazen bir kardelenim inatla direniyorum içim buz gibiyken artık güneş bile bana karşı koyamıyor
Ve şimdi çiçeklerden gezegenlerden rüzgarın çırpınışlarından sana bahsetsem geriye benden ne kalır?
Ay benim duygularım Venüs benim aşkım Mars mücadele gücüm Satürn karma ve derslerim
Neptün hayal gücüm Uranüs farklılığım ve Plüton kök dönüşümümdür
bu bilinsin isterim
evet şimdi namaste 🌙

Sorusuz Cevaplar: @birsuskuncicek İle Sessizlikten Gelen Röportaj

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sence hayat, bize neyi anlatmaya çalışıyor bu kadar sahte, gürültülü ve kaotik bir atmosferle?

Tam olarak nasıl insanlarla çevriliyim Bu sahte ve gürültülü kaos bana ne anlatmak istiyor?
Suçlu değilim suçlanan değilim
belki sadece bir iyileşme evresindeyim hayat bana bazen küçümseyici bakışlar atıyor
bana bir gözdağı veriyor insan olsa engeli bas ve geç derim
ama bunu hayat bana yapınca net bir kapanış ve vedalaşma mümkün olmuyor
bazen artık kendimi bile geçtim içimdeki boşluga bile odaklanmam bulanıklaşıyor
yaradana ettiğimiz dualar bile çoğu zaman bir zorlama oluyor
ben şiirsel bir şeyden bahsetmiyorum
sadece ne yaşadığımı biliyorum ve bu lanet döngüyü burada bitirmek istiyorum
Umarım ruh planım da ikincil bir dünyaya geliş yoktur.

Sorusuz Cevaplar: @birsuskuncicek İle Sessizlikten Gelen Röportaj

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sonsuzluk dediğimiz şey gerçekten sessizlikte mi saklı sence? Kendini nasıl bir geleceğe doğru çağrılmış hissediyorsun?

Sessiz sakin ama sonsuzum
Gelecek beni hangi kadim yollarla çağırıyor bunu bilmek istiyorum
çok fazla yol ayrımı yaşadım ve hayal kırıklığı
hepsine deneyim gözüyle de baktım isyan gözüyle de
hiçbiri galip gelmedi bir süre sonra akış beni teslimiyete mi çıkardı
beklentisizliğe mi bilmiyorum artık tek bildiğim şey
bazen güneş bizim için doğar
bazense kuyu dibi bizi çağırır

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aşk, bir aynaysa ve o aynada kendimizi görüyorsak… Kırıldığında ne olur? Ve kendine teşekkür etmek için bir sebebin var mı?

Artık durgun bir denizdeyim Dalgalar fırtınalar beni yıpratıyor
Savunma yapmaktan bıktım. kendimi 'ondan' kurtardığım için kendime teşekkür etmek istiyorum
bu aşk benim aynamdı beni bana yansıtan.
ama şimdi aşk bir yaraya dönüştüyse aşkla bağ kessem en kötü ne olur diye düşünmeye başladıysam bu bir kaçış mıdır yoksa direniş mi?
Nefret etmekle unutmak arasında bir çizgideyim.
artık tüm beklentilerimi bırakıyorum ve kendi özgür bireysel ruhsal yolumu
gerekirse yalnız başıma yürümekten korkmuyorum
tek kişilik bir yalnızlık
iki kişilik bir yalnızlıktan çok daha iyidir.

Sorusuz Cevaplar: @birsuskuncicek İle Sessizlikten Gelen Röportaj

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teşekkürlerimi sunuyorum arkadaşım 😊
bence birsuskuncicek, sadece konuşmadı… yazdı, hissettirdi, aktı. Çünkü bazen en derin cevaplar, sadece duymaya hazır olanlara görünür.
Bir sonraki sorusuz cevaplar röportajında görüşmek üzere…

Sorusuz Cevaplar: @birsuskuncicek İle Sessizlikten Gelen Röportaj
Cevapla