"İmkansız Diye Bir Şey Yoktur, Sadece Biraz Zaman Alır" Dedirten Kağıt Kesme Sanatı!

Ben emek verilen, titiz çalışılan her şeyi seviyorum. Hele ki bunu sabırla, özveri ile yapıp resmettiklerinde daha çok keyif alıyorum. Bunu burada aktarmak ise benim için tam bir tutku. Bu Bencemde size kağıtla ne kadar ileri gidilebilir ve bu sanata nasıl dönüşür ondan bahsedeceğim. Ben çok beğendim umarım siz de beğenirsiniz.

Önceden kağıtla alakalı tek bildiğimiz şey çöp adam yapmaktı, ötesi yoktu. Ama iş böyle değil. O kağıt bin bir hale gelebiliyor ve hayranlık uyandırıyor.

Daha önce kağıda bu denli hayat verildiğini hiç görmemiştim ve bu çalışmalar beni büyüledi adeta. Nasıl da ince ince işlenmiş ve sanat eserine dönmüş.

Bu resmen gergef işlemek gibi, tığ işi gibi. Resimleri görenler sergi bile talep etmişler ve kesinlikle adam hakkını da vermiş. Mükemmel sabır örneğini ortaya koymuş. Böylesine bir estetiği bir tabloda bile bulamazken, kağıt üzerinde muazzam durmuş.

En çok şaşırdığım diğer konu ise o ince şeritlerin kopmayacakmış gibi görünmeleri. Sabitliklerini korumaları. Nüanslar çok ama çok etkileyici.

Aklına gelen her şeyi keserek yansıtması taktire şayan. Gerçek motiflerden farksız olan çalışmaları ile, naifliği ile göze ve gönle hitap edebilmiş bence.

İnsanın saatlerce bakasının olması normal. Şeritler resmen hipnotize ediyor. Başarılarının devamını diliyorum bu kesme ustasının.

Bu çalışmalar sizde ilgi uyandırdı ise arama motorunda ''Paper Art'' olarak aratıp, inceleyebilirsiniz. Mükemmel ötesi bir sanattır. Biz kağıdı düz kesemezken ortaya çıkanlar resmen göz ve ruh doyurucu tablolar.

İyi günler dilerim.

"İmkansız Diye Bir Şey Yoktur, Sadece Biraz Zaman Alır" Dedirten Kağıt Kesme Sanatı!
Cevapla